אא

אל על ברבעון השני של 2012: ירידה בהפסד ל-6.233 מיליון דולר

זאת לעומת הפסד של 19.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ירדו ל-516 מיליון דולר, הוצאות הדלק הסילוני גדלו ב-2.9 מיליון דולר. שיעור המכירות הישירות באמצעות האינטרנט והמוקד גדלו בכ-17.5%

Shutterstock Shutterstock

חברת אל על רשמה ברבעון השני של השנה הפסד של 6.2 מיליון דולר לעומת הפסד של 19.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

בחצי השנה הראשונה של 2012 החברה הפסידה 29.7 מיליון דולר לעומת 62.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2011.

ההכנסות של החברה ירדו ל-516.8 מיליון דולר לעומת 530.4 מיליון דולר באותה תקופה. הרווח הגולמי עלה ל-77.9 מיליון דולר לעומת 60 מיליון דולר. הוצאות המימון גדלו ל-10.6 מיליון דולר לעומת 7.5 מיליון דולר.

החברה הגדילה את הוצאות על דלק סילוני בכ-2.9 מיליון דולר. הוצאות ההפעלה ירדו ל-438 מיליון דולר לעומת 470 מיליון דולר אשתקד .

שיעור התפוסה בטיסות עלה בכ-2% והסתכם בכ-82.3% לעומת תפוסה של 81.1% אשתקד.

שקדי: "במתכונת המוצעת של הסכם השמים הפתוחים לא מתקיימים תנאים המאפשרים תחרות הוגנת"


מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, שאגב חוגג היום יום הולדת, מרוצה מהדוחות שמציגה היום החברה. שקדי: "אל על התמודדה ברבעון השני עם מציאות בה הכלכלה העולמית נמצאת במשבר עמוק, המשפיע גם על ענף התעופה בנוסף, התמודדנו עם התנאים הגיאופוליטיים והמציאות המורכבת במזרח התיכון. החברה ממשיכה להתמודד עם דירוג הבטיחות של מדינת ישראל הנמצאת בקטגורית בטיחות 2 המעמידה אותה בעמדת נחיתות בתעופה העולמית. למרות כל אלה, אנו מציגים תוצאות המשקפות התייעלות נמשכת וניהול מבוקר של ההוצאות שהצליחו למזער את ההפסד הפוטנציאלי".


מנכ"ל אל ממשיך ואומר: "במהלך המחצית הראשונה של 2012 המשיכה החברה בצעדי התייעלות על מנת להתאים עצמה למציאות העסקית והצליחה לשמור על רמת הוצאות נמוכה. מצבת כח האדם של החברה ירדה בכ-168 משרות בממוצע לרבעון, ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הניהול התפעולי של החברה הביא לירידה בהיקף הוצאות ההפעלה של החברה בכ-7% יחסית לתקופה המקבילה".


על הסכם השמים הפתוחים אומר שקדי: "אל על אינה מתנגדת להסכם במתכונת הולמת וראויה. כל שאנו מבקשים הוא שיינתן לנו להתחרות בתנאים שווים והוגנים, על מנת לאפשר תחרות הוגנת. נכון להיום, במתכונת המוצעת, לא מתקיימים תנאים בסיסיים המאפשרים תחרות הוגנת ואמיתית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: