סקנדינביאן איירליינס SAS מצטרפת למערכת ה-BSP של יאט"א
יקי כהן, מנכ"ל חברת סקנדינביאן איירליינס בישראל: "הצטרפות SAS למערכת ה-BSP הינה שלב נוסף, חשוב ומשמעותי ביותר בחזרתה המלאה לשוק הנסיעות הישראלי".
Shutterstock
חברת SAS , המפעילה קו ישיר בין תל אביב לקופנהגן, מצטרפת מהיום למערכת הסליקה של יאט"א IATA]] ה-BSP.
סקנדינביאן איירליינס SAS החברה בברית חברות התעופה "Star Alliance" השיקה ופתחה מחדש את הקו הישיר בין תל אביב לקופנהגן לפני כחודשיים בתאריך 4/6/12 עם טיסה שבועית אחת במטוס איירבס A319 עם 141 מושבים. בחודשים יולי/אוגוסט 2012 התדירות גדלה ל-2 טיסות שבועיות. נוכח הביקוש הרב, לקראת סוף אוקטובר, התדירות מתוכננת לגדול ל-3 טיסות שבועיות וימי הטיסה יעברו לימי ראשון, שלישי וחמישי ושעת הטיסה תוקדם לשעה 15:20.
יקי כהן, מנכ"ל חברת סקנדינביאן איירליינס בישראל, אומר: "הצטרפות חברת SAS למערכת ה-BSP הינה שלב נוסף, חשוב ומשמעותי ביותר בחזרתה המלאה לשוק הנסיעות הישראלי ומצביעה על כוונותיה הרציניות להתבסס ולפעול בו למשך שנים רבות. הצטרפות החברה למערכת תקל מאד על העבודה השוטפת והיומיומית של הסוכנים ותאפשר להם לתת שירות מהיר ונוח ללקוחותיהם".
סקנדינביאן איירליינס SAS החברה בברית חברות התעופה "Star Alliance" השיקה ופתחה מחדש את הקו הישיר בין תל אביב לקופנהגן לפני כחודשיים בתאריך 4/6/12 עם טיסה שבועית אחת במטוס איירבס A319 עם 141 מושבים. בחודשים יולי/אוגוסט 2012 התדירות גדלה ל-2 טיסות שבועיות. נוכח הביקוש הרב, לקראת סוף אוקטובר, התדירות מתוכננת לגדול ל-3 טיסות שבועיות וימי הטיסה יעברו לימי ראשון, שלישי וחמישי ושעת הטיסה תוקדם לשעה 15:20.
יקי כהן, מנכ"ל חברת סקנדינביאן איירליינס בישראל, אומר: "הצטרפות חברת SAS למערכת ה-BSP הינה שלב נוסף, חשוב ומשמעותי ביותר בחזרתה המלאה לשוק הנסיעות הישראלי ומצביעה על כוונותיה הרציניות להתבסס ולפעול בו למשך שנים רבות. הצטרפות החברה למערכת תקל מאד על העבודה השוטפת והיומיומית של הסוכנים ותאפשר להם לתת שירות מהיר ונוח ללקוחותיהם".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}