אא

סגן נשיא לופטהנזה: "אנו מחויבים לשוק הישראלי ומאמינים בו"

סגן נשיא לופטהנזה, שמבקר בארץ, מציין כי למרות שההחלטה לעבור למטוס צר גוף היתה קשה היא היתה הכרחית, אולם מוצר טוב אינו מסתכם רק במושב לטיסה של שלוש שעות וחצי

Shutterstock Shutterstock
"עם חתימת הסכם השמיים הפתוחים בין הקהילה האירופית לישראל, לופטהנזה תפעל לקבלת תדירויות נוספות מפרנקפורט, מינכן וברלין. בחסות ההסכם נמלי התעופה הללו ייפתחו בהדרגה ושלוש תדירויות נוספות יתאפשרו מכל עיר ובסה"כ תשע תדירויות שבועיות נוספות", מסר קרסטן שייפר, סגן נשיא לופטהנזה ומנהל האיזורי לדרום אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

במפגש עיתונאים ציין שייפר שהשוק הישראלי תמיד היה ותמיד יהיה בעל חשיבות ממדרגה ראשונה עבור לופטהנזה. שייפר הדגיש שמאז תחילת יוני החברה מפעילה 21 טיסות שבועיות בין תל אביב לפרנקפורט, מינכן וברלין.

בסקירה על תוכנית ההתייעלות של החברה, שנקראת SCORE, התייחס שייפר למאמצים של לופטהנזה להחזיר את החברה לרווחיות ולהכיל שינויים מבניים נחוצים, ביניהם המעבר למטוסים חסכוניים יותר, כגון איירבוס A321 בקווים לארץ, כמו בכל טיסותיה של לופטהנזה ליעדים באגן הים התיכון.

שייפר ציין כי : "להבדיל מחברות אחרות אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו, אין לנו ממנים מבחוץ. ההחלטה לעבור למטוס צר היתה החלטה לא קלה של מאבק בין הרגש להיגיון, אבל צריך להגיב בשל המצב הכלכלי בעולם. גם אם נאבד את כל התנועה העיסקית, מה שלא יקרה כמובן, עדיין נרוויח כסף בעקבות המעבר למטוס צר. יש הרבה ישראלים שטסים איתנו לכל העולם ואנחנו מאמינים שימשיכו לעשות כך, בעיקר בגלל שאנחנו מגיעים לכל העולם עם מוצר מהטובים שיש. מי שימשיך לטוס איתנו יהנה מכל השירותים היחודיים שלנו."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: