אא

MEDRAFT SPIRIT מציעה טיסה ישירה לאיי סיישל

טלי יטיב, מנכ"ל SPIRIT MEDRAFT: "הטיסות מהוות חסכון עצום בכסף ובזמן. רק שש שעות טיסה מתל-אביב וניתן לראות את החופים היפים בעולם שבאי לה-דיג, את שמורת הטבע הייחודית של קוקוס הים שבאי פראלין ואת צבי היבשה הגדולים שסובבים ברחבי האיים".

Shutterstock Shutterstock

חברת SPIRIT MEDRAFT מציעה טיסה ישירה לאיי סיישל בחודש אוקטובר בתאריכים 1-8.10.2012.

החברה מציעה שהייה בת שבעה לילות במלונות מהיפים בעולם על חופי הטורקיז המפורסמים של האי, שש שעות מנתב"ג ישירות, באמצעות חברת התעופה הישראלית סאנדור, במקום טיסות דרך אירופה שנמשכות כ-24 שעות.

הזדמנות להגיע לאחד היעדים היוקרתיים בעולם, בו מזג אוויר נפלא, אנשים חמים מכניסי אורחים וידידותיים לישראלים.

טלי יטיב, מנכ"ל SPIRIT MEDRAFT: "אלפי ישראלים כבר ביקרו בסיישל בזכות הטיסות הישירות שאנחנו מפעילים באופן בלעדי מזה שש שנים, והקהל הישראלי רוצה עוד ועוד. לכן החלטנו להזמין את לקוחותינו ליהנות מחופשת קיץ חלומית, קלה ונוחה להגעה. האיים של סיישל הם חלומם  של תיירים מכל העולם אשר שמעו על "גן עדן", שזוכה לכינוי זה בזכות הנופים הנפלאים, הצמחייה, בעלי החיים ועופות המיוחדים לאזור זה ובזכות התושבים מסבירי הפנים.

הטיסות מהוות חסכון עצום בכסף ובזמן. רק שש שעות טיסה מתל-אביב וניתן לראות את החופים היפים בעולם שבאי לה-דיג, את שמורת הטבע הייחודית של קוקוס הים שבאי פראלין ואת צבי היבשה הגדולים שסובבים ברחבי האיים".

איי סיישל הם ארכיפלג המורכב מכ- 115 איים בשטח של 455 קמ"ר בסך הכל, באוקיאנוס ההודי, 1,600 ק"מ מזרחית לחופי אפריקה. כ- 40 מהאיים עשויים גרניט- בעיקר האיים הגדולים והמיושבים, ואילו יתר האיים הם איי אלמוגים המיושבים בעיקר במושבות ציפורים גדולות.

הטיסות הישירות של SPIRIT MEDRAFT הן פתרון אידיאלי לאלו אשר חפצה נפשם בנופש שונה של טבע, נופים ופעילות אתגרית כגון צלילה, כמו גם לאוהבי פינוק וסתלבט, שייהנו מהחופים היפים בעולם וממלונות הבוטיק מהמפנקים ביותר. הצמחייה באיים טרופית ויערות עד מכסים חלקים גדולים של האיים. הדגה העשירה מהווה חלק בלתי נפרד מהמטבח הקריאולי המשלב את טעמי המערב עם אפריקה היצרית. מעבר לחבילת הנופש יוכלו האורחים המעוניינים ליהנות גם מסיורים מודרכים או עצמאיים במהלך החופשה כגון סיור באי המרכזי מאהה ובויקטוריה הבירה, שייט לשמורת הימית סנט-אן סיור לאיים הקסומים פראלין ,לה דיג  ועוד.


מועד הטיסה הישירה הקרובה לאיי סיישל:  1-8.10.2012

מחיר לחבילות נופש: החל מ-2,700 $ לאדם בחדר זוגי. כולל טיסה ישירה ושבעה לילות על בסיס לינה, ארוחת בוקר והעברות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: