אא

שר התחבורה: "אני מקווה ובטוח שבעברו שקדי השיג את היעדים שסימן בצורה הרבה יותר מוצלחת, כאשר היה מפקד חיל האוויר"

כך אומר השר ישראל כץ בראיון מיוחד לגיליון ראש השנה של 'פספורט'. השר כץ אומר את הדברים, על רקע הניסיונות של מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי וראשי החברה, למנוע מהממשלה לאשר את הסכם השמים הפתוחים במתווה המוצע. שר התחבורה ממליץ לשקדי להתרכז בהגדלת השתתפות המדינה בהוצאות הביטחון ל-100%

Shutterstock Shutterstock
"אני מקווה ובטוח שבעברו שקדי השיג את היעדים שהוא סימן בצורה הרבה יותר מוצלחת, כאשר היה מפקד חיל האוויר. אני בטוח שהיעד שסימן, זהו יעד קשה להשגה", כך אומר שר התחבורה, ישראל כץ, בראיון מיוחד לגיליון ראש השנה של 'פספורט', בהקשר לניסיונות של ראשי חברת אל על, והמנכ"ל אליעזר שקדי למנוע את אישור הממשלה, להסכם השמים הפתוחים שנחתם לא מכבר בראשי תיבות עם האיחוד האירופאי.

כזכור, בשבוע שעבר, שקדי אמר כי הוא משוכנע שבסופו של דבר ההסכם לא יעבור את אישור ההמשלה, וכץ שולח למנכ"ל אל על מסר חד וברור:" אני עצמי האצתי וליוויתי את התהליך בבקרה מאד קפדנית. יש שמתחו ביקורת מדוע אני עוד בודק ובודק. ההסכם שנחתם הוא המקסימום שהיה ניתן להשיג מול האירופאיים. הסכם מאד חשוב, מאד מהפכני, מאד לטובת אזרחי מדינת ישראל באשר להיצע ולמחירים, ולטובת הגדלת התיירות ומקומות העבודה. מה שמיוחד בהסכם שנחתם בראשי תיבות, שאי אפשר לשנות אותו, אפשר לאשר או לא לאשר אותו. ככל שאני יודע, מרכיבי הממשלה, הגורמים המקצועיים בממשלה כולם בעד ההסכם". שר התחבורה מציע לשקדי: "אני חושב שאם אל על ושקדי היו מתמקדים דווקא באיך להשיג 100% מימון ביטחון ולא במניעת ההסכם, היה להם יותר סיכוי לכך. אני כמובן תומך במהלך ועוד גורמים בממשלה".

השר כץ מדבר בראיון בפתיחות על עתיד התעופה הישראלית, מה חושב ראש הממשלה על הסכם השמים הפתוחים, הקמת שדה התעופה ע"ש רמון בתמנע, שדה דב, ועוד שורה של נושאים. הריאיון המיוחד יפורסם בגיליון ראש השנה המיוחד שמוציא 'פספורט' לקראת ראש השנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: