אא

עקב עיצומי ועד העובדים של רש"ת : צפויים עיכובים בטיסות בנתב"ג בשעות הקרובות

ועד העובדים החל בשיבושים, עקב מחסור בכוח אדם ופיטורי עובדים. הוועד מזהיר כי הפעם הנוסעים ירגישו היטב את הצעדים הננקטים. מרש"ת נמסר שנפתח בנתב"ג חדר מצב בשל עיכובים צפויים של כשעה בטיסות הממריאות

בשעות הקרובות צפויים איחורים בטיסות בנתב"ג. ועד העובדים בשדה התעופה לוד, החל בשעה זו ליצור שיבושים בשדה עקב עיצומי בודקי הביטחון, פקחי הטיסות ומעמיסי המזוודות וכתוצאה מכך צפויים עיכובים בטיסות. יו"ר ועד העובדים פנחס עידן אמר כי: "ירגישו הפעם את השיבושים היטב. לכן אנחנו מזהירים את ציבור הנוסעים".

וועד העובדים טוען כי ההנהלה לא קיימה את ההסכם עליו חתמו לפני כשלושה שבועות, בו סוכם על תוספת כוח אדם. עידן: "הם לא הוסיפו כוח אדם, ואף ערב החג שלחו מכתבי פיטורים ל-30 עובדים ארעיים מהיום למחר. לא יכולה להיות כזו התנהגות".

כבר לפני כשלושה שבועות, מעמיסי המזוודות נקטו בשיבושים עקב המחסור בכוח אדם, וכתוצאה מכך עוכבו המראות של כחמש טיסות.

מרש"ת נמסר שנפתח בנתב"ג חדר מצב בשל עיכובים צפויים של כשעה בטיסות הממריאות.

גורם ברשות שדות התעופה ציין לגבי פיטורי העובדים, כי: "מדובר בעובדים ארעיים, הנלקחים לתקופת זמן הקצובה מראש, כאשר בתקופה הקרובה אמורים להקלט עובדים אחרים", ולגבי טענת העובדים על  עיוותי שכר, מסר הגורם כי: "מדובר בעיוותי שכר של עובדים וותיקים ברמות שכר נמוכות. סיומו של הסכם השכר איתם נמצא במו"מ מול משרד האוצר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: