אא

רכבת אווירית לאומן : 20 אלף חסידי ברסלב יעברו בנתב"ג בראש השנה

כ-20 אלף נוסעים בכ-130 טיסות, מהן 90 טיסות מיוחדות והשאר סדירות, צפויים לצאת לעיר אומן שבאוקראינה לתפילות ראש השנה על קברו של רבי נחמן מברסלב, בין התאריכים 11-16 בספטמבר, כך על פי הערכות מקדמיות של רשות שדות התעופה

כ-20 אלף נוסעים בכ-130 טיסות, מהן 90 טיסות מיוחדות והשאר סדירות - צפויים לצאת לעיר אומן שבאוקראינה לתפילות ראש השנה על קברו של רבי נחמן מברסלב, בין התאריכים 11-16 בספטמבר, כך על פי הערכות מקדמיות של רשות שדות התעופה . יום השיא צפוי להיות יום חמישי, ה-13 בספטמבר, עם כ-8,000 נוסעים יוצאים ב-48 המראות.  

ברש"ת נערכו מבעוד מועד לקראת "הרכבת האווירית" של הנוסעים, רבים מהם חסידי ברסלב, בשיתוף עם חברות התעופה, חברות שירותי הקרקע, מסופי המטענים, סוכנויות נסיעות ונציגים של חסידות ברסלב. זאת, על מנת להקל על תהליך הטיסה של הנוסעים לאומן במהלך חגי תשרי תשע"ג.

במסגרת ההיערכות יינתן מענה ייחודי לצרכי הנוסעים במגוון שירותים, בהם: מתחמים ייעודיים לרישום לטיסות ולבידוק ביטחוני, הצבת סדרנים להכוונה ושמירה על הסדר הציבורי, הטסה מרוכזת של מזון כשר באמצעות מסופי המטענים, הקצאת דלפקי ביקורת גבולות ייעודיים, הכוונה לאזורי תפילה והקצאת משרדי תפעול לסוכני הנסיעות בנמל. 

הנוסעים התבקשו להקדים את הגעתם לנמל התעופה ולהגיע ארבע שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן; עליהם לוודא שכרטיס טיסה והדרכון האישי שלהם בתוקף; תהליכי הרישום לטיסה, הבידוק הביטחוני ומסירת המזוודות יתבצעו באולם המבואה שבקומה 3; כל נוסע רשאי לשלוח מזוודה אחת בלבד במשקל של עד 20 ק"ג ולקחת עמו תיק יד אחד בגודל תקני/סטנדרטי במשקל של עד 8 ק"ג, בהתאם לדרישות חברות התעופה. לא יאושר להעלות לטיסה קרטונים, ארגזי קלקר או כבודה לא תקנית. להעברת מטען חריג ומרוכז, ניתן לפנות למארגני הקבוצות להטסה של משלוחים גדולים; העלייה למטוס תחל שעה ורבע לפני מועד ההמראה.

בנתב"ג עומדים לרשות הנוסעים בתי כנסת, עגלות כבודה חינם, מאזני שקילה למזוודות, חניה לטווח ארוך, שירותי הסעה פנימיים ללא תשלום, מסעדות כשרות ומגוון חנויות. ניתן להתעדכן לגבי מועדי הטיסות באמצעות טלפונים חכמים ומחשבי לוח או על ידי כניסה לאתר האינטרנט של רש"ת.

ברש"ת מקווים כי ההיערכות המוקדמת והתיאומים הרבים שנעשו מראש, יקלו על קבוצה גדולה זו של נוסעים במסעה לאומן ומאחלים להם ולכל בית ישראל נסיעה טובה ושנה מתוקה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: