בעקבות חוק טיבי : החברות ממתינות לראות כיצד יגיבו הנוסעים
מאז נכנס חוק טיבי לפיצוי נוסעים בגין איחורים בטיסות, מספר חברות רשמו איחורים, אך במקום לפצות את הנוסעים, כפי שמחייב החוק, הן ממתינות לתגובת הנוסעים מדובר בהימור לא קטן שעלול לעלות להן בסכומי כסף גדולים
Shutterstock
ההימור של החברות השונות .
מאז נכנס חוק טיבי לפיצוי נוסעים בגין איחורים של טיסות, מספר חברות תעופה וצ'טרטריסטים לא עמדו בתקנות החוק, ורשמו איחורים בטיסות שלהם, אף למעלה מ-8 שעות, דבר המחייב להחזיר לנוסעים את מלוא כרטיסי הטיסה ופיצוי כספי.
אך ל'פספורטניוז' נודע, כי החברות לא מתכוונות בשלב זה לפצות את הנוסעים כפי שמחייב החוק. מדובר בסיכון גדול, שהנוסעים יפנו לבית המשפט, שם לפי החוק השופט יכול להטיל על החברות קנס של 10,000 שקל עבור כל נוסע, מבלי לדון בעניין .
אין ספק שמצד אחד, החברות אינן מעוניינות להוציא סכומי כסף גדולים על פיצוי הלקוחות, מנגד הן לוקחות סיכון גדול שעלול לעלות להן בסכומי כסף גדולים .
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}