אא

ההוריקן המתקרב לניו יורק גרם לביטול הטיסות ליעד

אל על הודיעה על ביטול טיסותיה הלילה וטיסת הבוקר מחר, בשל סופת ההוריקן המתקרבת לצפון המדינה. כמו כן בוטלו טיסות החזרה מניו יורק מחר. גם יונייטד ודלתא ביטלו את טיסותיהן הלילה מישראל

סופת ההוריקן סנדי, המתקרבת לצפון אמריקה, גרמה לביטולי הטיסות מישראל לניו יורק ומניו יורק לישראל, מלבד שתי טיסות של יונייטד ודלתא, שעומדות לצאת הלילה לישראל.

אל על ביטלה הערב את שתי טיסות הלילה, המתוכננות לצאת לשדה התעופה קנדי בניו יורק, עליהן היו אמורים להיות יחד כ-700 נוסעים. במקביל החברה ביטלה גם את טיסת הבוקר, שתוכננה לצאת מחר לניו יורק, ועליה 300 נוסעים ואת הטיסה המתוכננת מניו יורק לת"א.

אל על הודיעה על הביטול לפנות ערב, בעוד חברת התעופה האמריקאית יונייטד, אשר טסה לשדה התעופה ניו ארק, הודיעה כבר אתמול בבוקר על ביטול הטיסות לניו יורק.

טיסת יונייטד טסה הבוקר כרגיל לניו יורק, אך טיסת הערב, שעליה כ-270 נוסעים, בוטלה. עם זאת, החברה עומדת להוציא הערב את הטיסה מניו יורק לת"א, בגלל שתנאי מזג האוויר אפשרו זאת. החברה הודיעה על ביטול כל טיסותיה היום ומחר לניו יורק ולת"א, ארבע במספר.

חברת דלתא איירליינס האמריקאית הודיעה לפנות ערב כי טיסת הלילה שלה ועליה 403 נוסעים, מבוטלת. הטיסה מניו יורק לישראל מתוכננת לצאת הלילה כרגיל.

החברה, שממשיכה לטוס כרגיל לארה"ב, היא יו אס איירווייס, שהטיסה שלה מישראל לפילדלפיה ועליה כ-250 נוסעים, עומדת לצאת כרגיל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: