אא

חברות התעופה נערכות לחידוש הטיסות והחזר כספי לנוסעים בגין טיסות שבוטלו

אל על תוסיף טיסות כדי להתגבר על הפערים, יונייטד מציעה טיסות חלופיות לנוסעים שטיסותיהם בוטלו, ומי שיבקש, יוכל לקבל החזר כספי.

| |
בחברת אל על מעריכים כי הטיסות של יום ד' בלילה לניו יורק תתבצענה כסידרן, וכדי להתגבר על הפערים ולהטיס נוסעים, שטיסותיהם בוטלו בימים האחרונים, החברה תוציא טיסה נוספת במטוס ג'מבו עם 455 מושבים. נוסעים שיבקשו, יקבלו החזר כספי בגין טיסה שבוטלה.

אל הודיעה הערב על דחיית הטיסות שאמורות לצאת הלילה, 001 ו-027 וכי היא נערכת להפעלת שתי הטיסות מחר בשעות הבוקר, בכפוף להשמשת נמלי התעופה בחוף המזרחי. טיסה 027 מתוכננת לצאת בשעה 5:40 וטיסה 001 מתוכננת לצאת בשעה 7:40 בבוקר.
בנוסף צפויה אל על להפעיל מחר בלילה טיסה נוספת במטוס בואינג 747-400 ובו 450 מושבים.
בנוסף, מתכננת אל על להגדיל את הקיבולת החל ממחר בטיסות הלילה 001 ו 027 - ממטוסי 777 ל-747-400.

חברת התעופה האמריקנית יונייטד הודיעה היום כי כל הנוסעים שטיסותיהם בוטלו או נידחו מה-28 ועד 31 באוקטובר עקב סופת ההוריקן, יוכלו לבצע הזמנה מחודשת למועדי טיסה מה-7 בנובמבר, ולא יידרשו לכל תוספת תשלום. יתר על כן, נוסעים, שטיסתם בוטלה או נדחתה, יוכלו אף לקבל עפ"י בקשתם החזר כספי.

נמלי התעופה, מהם ואליהם בוטלו טיסות החברה עקב מזג האוויר הם: קנדי ולה גווארדיה בניו יורק, ניוארק, וושינגטון, בולטימור, וכן קליבלנד ושיקגו, שנפגעו חלקית מהשלכות מזג האוויר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: