אא

ספטמבר בתעופה העולמית: נמשכת ההאטה בקצב הצמיחה

תנועת הנוסעים העולמית גדלה ב-4.1% והתפוסה עמדה על 80% לעומת החודש המקביל אשתקד. מנכ"ל יאט"א: "העובדה שחברות התעופה בכלל מרוויחות עם שווקים חלשים ומחירי דלק גבוהים היא בזכות הביצועים העסקיים שלהם".

| |
תנועת הנוסעים העולמית גדלה בחודש ספטמבר ב-4.1% בהשוואה לחודש המקביל אשתקד. כך עולה מסיכום נתוני התעופה העולמית לחודש ספטמבר, אשר פורסמו ע"י יאט"א.

תנועת הנוסעים הבינלאומית גדלה ב-4.9% ותנועת הנוסעים המקומית גדלה ב-2.6%. מספר המושבים, שחברות התעופה מציעות, גדל ב-3.1% ואחוז התפוסה עמד על 80%.

חברות התעופה בסין, אמריקה הלטינית והמזרח התיכון רושמות גידול, בעוד החברות האירופאיות מתמודדות עם צמיחה ללא רווחים ועלויות קבועות גבוהות ומיסים. באפריקה מנסים להפוך הזדמנויות לרווחים והחברות בצפון אמריקה מנהלות קיבולת בניסיון למקסם רווחים. בשאר מדינות אסיה פסיפיק, פרט לסין, השווקים לא יציבים.

טוני טיילור, יו"ר ומנכ"ל יאט"א, אמר על התוצאות: "אם שמים בצד את הגיוון האזורי, העובדה שחברות התעופה בכלל מרוויחות עם שווקים חלשים ומחירי דלק גבוהים היא בזכות הביצועים העסקיים שלהם, כפי שמעידה השמירה על שיעורי תפוסה של קרוב ל-80% מראשית 2012. ועם זאת, חברות התעופה צפויות להשיג שיעור רווח גלובלי נקי של 0.6%. זו שנה קשה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: