אא

עובדי ארקיע הצביעו פה אחד על המשך המהלכים האירגוניים כנגד הנהלת החברה

כך החליטו העובדים באסיפה שהתקיימה היום [ה'] בצהריים בשדה דב. יו"ר מועצת העובדים, יגאל כהן: "נעשה הכל על מנת שלא לפגוע בציבור הנוסעים אולם מבחינתנו – כל האמצעים כשרים. אנו נלחמים על הבית"

Shutterstock Shutterstock
ההסתדרות וועד עובדי ארקיע הודיעו כי לאחר שנכשלו ניסיונות עובדי החברה לפתור את המשבר ולהגיע להסכמות עם יו"ר ארקיע, אבי נקש, בנוגע לפיטורי עובדים וקיצוצי שכר, שמבקשת ההנהלה לבצע, כחלק מתוכנית התייעלות שאישרה ההנהלה לפני כשבועיים, ערכה היום מועצת עובדי ארקיע אסיפת עובדים, בהשתתפות למעלה מ- 250 עובדים, לתכנון המשך צעדיהם.

במסגרת אסיפת העובדים יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי ויו"ר ועד העובדים, יגאל כהן, נתנו סקירה על המצב הקיים בחברה אל מול ההנהלה וכן הסבירו לעובדים כי ההנהלה מסרבת למנות רו"ח מוסכם לבדיקת מצבה הכלכלי האמיתי של החברה, אלא מתעקשת למנות רו"ח מטעמה.

בסיום האסיפה, הצביעו העובדים פה אחד על המשך נקיטת צעדים ארגוניים חריפים במסגרת מאבקם בהנהלה.

אסיפת העובדים התקיימה בשדה דב ולדברי העובדים זהו צעד מחאה ראשון נגד ההנהלה, בתום תקופת הצינון של 14 יום מאז שהכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה בחברה, וכתוצאה ממנה, עוכבה ב-45 דק' טיסת ארקיע, שהייתה אמורה לצאת משדה דב לאילת ב- 12:30. הנוסעים המעוכבים קיבלו התנצלות והסבר מצד העובדים והעובדים אף חילקו להם תלושים לקפה ועוגה במזנון הטרמינל בצירוף דף המסביר את הסיבות למאבק העובדים ולשיבושים.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "הגעתי לאסיפת עובדי ארקיע וגיליתי ציבור עובדים מאוחד ונחוש לשמור על מקור פרנסתו. עובדי ארקיע מתנהלים במשבר הנוכחי באחריות ובמסירות ראויה לשבח הן בכובעם כעובדים והן בכובעם כבעלים".

יו"ר מועצת עובדי ארקיע, יגאל כהן מסר: "כבר כמה שבועות שאנחנו מנהלים מגעים אינטנסיביים עם בעלי השליטה בארקיע כדי להגיע להבנות. עשינו כל מאמץ ואפילו הצענו לנקש תוכנית התייעלות וצמיחה חדשה שגובשה על ידינו. העובדים הסכימו לבוא לקראת החברה בצעדים מרחיקי לכת ואולם כל פעם, גילינו שאין לנקש רצון אמיתי לפתור את המשבר ולהוביל את ארקיע לצמיחה והתייעלות אמיתית". כהן הוסיף כי "נעשה הכל על מנת שלא לפגוע בציבור הנוסעים ואולם מבחינתנו – כל האמצעים כשרים. אנו נלחמים על הבית".

תגובת חברת ארקיע: "החברה אינה מנהלת יחסיה עם העובדים דרך התקשורת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: