אא

גידול של 15% במספר הטיסות הסדירות לישראל בעונת החורף

זאת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. מספר הטיסות הסדירות של החברות הזרות לנתב"ג צפוי גידול של 19%, ואילו של החברות הישראליות צפוי לגדול בכ-9%.

Shutterstock Shutterstock
גידול של כ-15% צפוי במספר הטיסות הסדירות לישראל וממנה בחורף הקרוב. מנתוני רשות התעופה האזרחית שהוצגו לשר התחבורה, ישראל כץ, עולה כי מספר הטיסות הסדירות של חברות התעופה הזרות לנתב"ג צפוי גידול של כ-19%, בהשוואה לעונת החורף אשתקד, ואילו מספר הטיסות של חברות התעופה הישראליות, אל על, ארקיע, וישראייר צפוי גידול של כ-9%.

מספר קווי תעופה שיופעלו על ידי שלוש או ארבע חברות במקביל יגיע ל-12 קווים. מדובר בקווים ל:ניו יורק, פריז, לונדון, רומא, קייב, ברצלונה, מינכן, ברלין, פראג, אתונה, וינה ומוסקבה.

מנהל רת"א, גיורא רום, ציין כי רשות התעופה האזרחית העניקה ל-56 חברות תעופה זרות התרים להפעלת טיסות נוסעים סדירות לנתב"ג, במהלך עונת החורף הקרובה. אישור הטיסות יאפשר הפעלה של 656 טיסות נוסעים סדירות לנתב"ג, לעומת 569 טיסות בחורף 2011. רת"א אישרה הפעלה לארבע חברות זרות שלא הפעילו טיסות סדירות לנתב"ג בעונת החורף הקודמת.

השר כץ ציין כי:"אחד המדדים העיקריים המצביע על גידול ברמת התחרות, הוא מספר הקווים בהם מופעלות טיסות סדירות על ידי שלוש או ארבע חברות תעופה במקביל. הגידול הנמשך במדד זה בשנים האחרונות מעיד על הצלחת מדיניות הליברליזציה בענף התעופה שמובילים משרד התחבורה ורשות התעופה האזרחית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: