אא

הדיילים הישראלים של דלתא נגד חברת התעופה האמריקאית

הדיילים טוענים כי מהחודש הבא החברה תוריד את מספר הדיילים דוברי העברית בטיסות לישראל ל-2 לעומת 3 בשאר טיסותיה הבינלאומיות. דלתא בתגובה: "דלתא מעריכה שבכדי להעניק את השרות הטוב ביותר לנוסעיה דוברי העברית, יש לצוות לכל טיסה בקו ניו יורק ת"א 2 דיילים דוברי עברית".

Shutterstock Shutterstock
הדיילים הישראלים של חברת התעופה האמריקאית דלתא יוצאים כנגד החברה, בשל החלטת חברת התעופה להפחית מהחודש הבא את מספר הדיילים דוברי העברית בטיסות לת"א ל-2 במקום 3 שהיו עד היום. 

בשיחה עם 'פספורטניוז', אמרו מספר דיילים כי: "מצד אחד החברה שדרגה את מחלקת העסקים שלה בטיסות לישראל, מנגד היא מוציאה ממחלקת העסקים את הדייל דובר העברית, שנהג לתת שירות עד היום לנוסעים. ימשיכו להיות רק 2 דיילים דוברי עברית במחלקת התיירים, בעוד בשאר הטיסות הבינלאומיות של החברה ימשכו להיות 3 דיילים דוברי שפה", טוענים הדיילים.
הדיילים ממשיכים וטוענים כי: "בחברה אולי חושבים שיש להם נוסעים עם פספורט אמריקאי ולא מחשיבים אותם לישראלים, אבל הם לא יודעים כמה עזרנו עד היום לנוסעי מחלקת העסקים למלא טפסים בעברית, איך הם אוהבים לשמוע עברית. כנראה הנוסעים הישראלים לא חשובים לחברה", אומרים הדיילים.
הדיילים ממשיכים ויוצאים כנגד החברה: "איך זה בכל העולם ימשכו להיות 3 דיילים דוברי שפה, ודווקא בקו לת"א משנים, מה שונה הקו הזה לעומת שאר הקווים?".
טענה אחרת שמעלים הדיילים היא שבחודש הבא את הטיסות לת"א יאייש בעיקר צוות דיילים מאטלנטה ולא זה של ניו יורק. לטענת הדיילים: "בחברה החליטו להעניש את כלל הדיילים דוברי העברית שיבינו שהם לא יכולים לעשות מה שהם רוצים. זאת לאחר שאחת הטיסות התעכבה בהמראה שלה מהארץ, ולפי החוק הדיילים יכולים לדרוש מנוחה, ואז זה מעכב מטוס, צריכים להלין 400 נוסעים בבית מלון, ולשבש את לוח הטיסות, אז היה דייל או שניים שדרשו מהחברה פיצוי של 12 שעות עבודה נוספות כדי להמשיך בעבודה, כעת בחברה החליטו ללמד לקח את כל השאר כדי שיותר לא יקרה להם כנראה כזה דבר. למה כולם צריכים להיענש. החברה מטיסה במיוחד דיילים מאטלנטה שימשכו לת"א".
הדיילים ממשיכים לטעון: "יש פה דיילים שאיבדו את הבית בגלל סופת 'סדני', כעת במקום לבוא לקראת, שיהיה להם איפה לישון, פוגעים להם בעבודה, פחות טיסות, פחות הכנסה. הקו לת"א מכניס סכום מסוים, וכעת שמים אותנו על קווים אחרים עם פחות הכנסה, ופחות סבבים. חבל שבמקום לעזור לנו, כך החברה נוהגת בנו".
הדיילים מאיימים לנקוט בצעדים כלפי החברה.

דלתא: "דלתא מעריכה שבכדי להעניק את השרות הטוב ביותר לנוסעיה דוברי העברית, יש לצוות לכל טיסה בקו ניו יורק- ת"א 2 דיילים דוברי עברית"
דלתא איירליינס מסרה בתגובה כי: "חברת דלתא איירליינס מחוייבת להצלחת התפעול והשירות בטיסותיה בקו ניו יורק-ת"א. בימים אלה בוחנת החברה את מדיניותה ואת נוהלי העבודה בקו זה, וזאת בכדי להבטיח שהיא משרתת את נוסעיה באופן הטוב ביותר. בהתבסס על היזון חוזר שקיבלה החברה מנוסעיה בקו ומדוחות שהצטברו במשרדיה הראשיים, דלתא מעריכה שבכדי להעניק את השרות הטוב ביותר לנוסעיה דוברי העברית, יש לצוות לכל טיסה בקו ניו יורק- ת"א 2 דיילים דוברי עברית. לגבי טענות הדיילים תושבי ניו יורק בנושא הפגיעה הכלכלית שלהם מהוריקן "סנדי", אזי כפי שתמיד דואגים אנשי דלתא האחד לחברו, כך גם הפעם העניקה דלתא סיוע בסכום של כ-100 אלף דולר למשפחות של עובדי החברה המתגוררים בניו יורק, ואשר נפגעו מהסערה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: