אא

אל על מציגה התייעלות: הכפילה את הרווח ברבעון השלישי ל-37.3 מיליון דולר

זאת לעומת רווח של 20.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. החברה הקטינה את הוצאות ההפעלה והדלק הסילוני. בתשעת החודשים הראשונים של השנה החברה הרוויחה 7.6 מיליון דולר לעומת הפסד של 42 מיליון דולר אשתקד

חברת אל על רשמה ברבעון השלישי של השנה רווח של 37.3 מיליון דולר לעומת רווח של 20.8 מיליון דולר אשתקד. הכנסות החברה עמדו על 605.7 מיליון דולר לעומת 601.8 מיליון דולר אשתקד, אך השיפור ברווחיות הושג בזכות העובדה שהחברה הקטינה ברבעון השלישי את נפח הפעילות שלה ביחס לרבעון המקביל אשתקד. שעות הטיסה המשוקללות פחתו בכ-4.4% וכמות המושבים שהחברה הציעה קטנה בכ-2.5%. אך שיעור התפוסה גדל בכ-2.5% לכ-84.5%, כאשר החברה גם הקטינה את מספר העובדים והביאו את החברה לרווח גולמי של 147.7 מיליון דולר, גידול של כ-31%.

יחד עם זאת החברה הקטינה את הוצאות ההפעלה בכ-6.3%, כתוצאה מקיטון בהוצאות שכר והדלק הסילוני, כתוצאה משינוי בשערי החליפין, דולר-יורו.
ההוצאות עבור הדלק הסילוני קטנו בכ-14.1 מיליון דולר
שיעור הוצאות ההפעלה מהמחזור ירד מכ-81.2% לכ-75.6%.
בתשעת החודשים הראשונים של השנה החברה הרוויחה כ-7.6 מיליון דולר לעומת הפסד של 42 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
בתקופה זו החברה הצליחה להקטין את הוצאות ההפעלה בכ-5.6% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות החברה על הדלק הסילוני גם קטנו בכ-12 מיליון דולר. הוצאות המכירה גם קטנו בכ-1.6 מיליון דולר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: