אא

שקדי: ''למרות התנאים הגיאופוליטיים והמציאות המורכבת במזה"ת אנו מציגים תוצאות המשקפות התייעלות נמשכת''

שקדי מציין בדבריו שכחלק מהאסטרטגיה של החברה לפיתוח וביסוס ערוצי הפצה ושיווק ישירים גדלו במכירות באינטרנט בכ- 23%

Shutterstock Shutterstock
אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, אמר היום עם פרסום הדו"ח: "אל על המשיכה להתמודד ברבעון השלישי עם מציאות בה הכלכלה העולמית נמצאת במשבר עמוק, המשפיע גם על ענף התעופה. כתוצאה מכך, חברות התעופה בעולם נוקטות צעדי התייעלות כואבים ומפטרות אלפי עובדים. בנוסף, התמודדנו עם התנאים הגיאופוליטיים והמציאות המורכבת במזה"ת, המקבלת משנה תוקף בימים אלה.

למרות כל אלה, אנו מציגים תוצאות המשקפות התייעלות נמשכת וניהול מבוקר של ההוצאות שהביאו לשיפור בתוצאות ברבעון. במהלך הרבעון השלישי של 2012 המשיכה החברה בצעדי התייעלות על מנת להתאים עצמה למציאות העסקית והצליחה לשמור על רמת הוצאות נמוכה. מצבת כח האדם של החברה ירדה בכ- 126 משרות בממוצע לרבעון, ביחס לרבעון מקביל אשתקד. הניהול התפעולי של החברה הביא לירידה בהיקף הוצאות ההפעלה של החברה בכ- 6.3% יחסית לתקופה המקבילה.

אל על מתמודדת בתקופה האחרונה עם תהליך שמיים פתוחים. אל על אינה מתנגדת להסכם במתכונת הולמת וראויה. כל שאנו מבקשים הוא שיינתן לנו להתחרות בתנאים שווים והוגנים, על מנת לאפשר תחרות הוגנת ואמיתית. נכון להיום, במתכונת המוצעת, לא מתקיימים תנאים בסיסיים המאפשרים תחרות הוגנת ואמיתית.

כחלק מהאסטרטגיה של החברה לפיתוח וביסוס ערוצי הפצה ושיווק ישירים הצגנו גידול משמעותי של כ- 23% במכירות באינטרנט.
בנוסף, ממשיכה אל על במהפך הטכנולוגי המתקדם והממוחשב בתחומי הפעילות השונים של החברה .
ברבעון השלישי של 2012 ציין מועדון הנוסע המתמיד של אל על מיליון חברים. בשלושת הרבעונים הראשונים של 2012 הצטרפו למעלה מ-138,500 חברים חדשים, נתון המשקף גידול של כ- 90% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

בחודש יולי החלה לפעול מחלקת שירות חדשה- מחלקת תיירים פלוס. מחלקת השירות החדשה מעשירה את מגוון מוצרי החברה ומספקת מענה איכותי ויוקרתי לקהל יעד רחב יותר. בשלב הראשון נחנכה המחלקה במטוסים בדגם בואינג 747, כאשר בימים אלה החלה התקנת המחלקה גם במטוסי ה- 767 של אל על ובהמשך תופעל המחלקה גם במטוסי 777.

החברה נמצאת בתהליך של הצטיידות רחבה והצערה של צי המטוסים צרי הגוף ורחבי הגוף של החברה. החברה רכשה מחברת בואינג 2 מטוסים צרי גוף נוספים מדגם 737-900 . המטוס הראשון מעיסקה זו ייכנס לשירות באל על במרץ 2014. החברה נמצאת בימים אלה בתהליך לגבי רכש מטוסים רחבי הגוף. במקביל אנו ממשיכים בתהליך של הוצאה משירות של מטוסים ישנים וצמצום ציי החברה. בימים אלה יצא מטוס ה- 757 האחרון משירות בחברה. כחלק מהמאמצים להקטנת הוצאות ולהתייעלות וחיסכון בדלק אנו נמצאים בסיום תהליך התקנת הכנפונים במטוסי ה- 737 שבשירות החברה.

אנו ממשיכים לפעול לגיבוש אסטרטגיה עסקית לטווח הבינוני ולטווח הארוך, אשר אמורה לבטא את היעדים והאסטרטגיה של החברה לשנים הבאות, תוך התאמת המצב הקיים להתפתחויות בשווקים העולמיים ובענף התעופה הבינלאומי. בימים אלה שוקדת החברה ומכינה תכנית עבודה ממוקדת ומפורטת בתחומים שונים.
אנו מחויבים להמשיך ולהעניק שרות ומוצר ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו. למאמץ מתמשך ולהתמודדות עם תנאי השוק המאתגרים ."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: