אא

Wizz Air החלה לפעול בקו ת"א בודפשט

חברת התעופה Wizz Air החלה ביום חמישי [6 בדצמבר] להפעיל את קו התעופה החדש והמוזל שלה מתל אביב לבודפשט [הונגריה]. מנהל השיווק של החברה: "אנו שמחים להביא היום לתל אביב את התעריפים המוזלים של Wizz Air".

Shutterstock Shutterstock
הטיסה הראשונה של החברה לישראל המריאה בשעה 15:55 על פי השעון המקומי של בודפשט עם 175 נוסעים על המטוס ונחתה בזמן בנמל התעופה בן גוריון. המטוס המריא בשעות הערב של אותו יום עם 165 נוסעים עליו.

הנוסעים בטיסה נהנו מתצוגת אופנה בגובה של מעל 30,000 רגל, שיתוף פעולה של 6 דוגמניות מישראל והמעצב פראו בלאו עם צוות האוויר ההונגרי של Wizz Air.

Wizz Air מביאה לקו תעריפים נמוכים מאלו שהיו נהוגים בו עד עתה, ובחברה מדווחים כי התעריפים הנמוכים הוכיחו את עצמם כפופולריים ביותר בקרב צרכנים ישראלים. מעט לאחר ההכרזה על הקו בספטמבר הוספה טיסה שבועית אחת למערכת החורפית ויתקיימו ארבע טיסות שבועיות בקו, בימים: שני, שלישי, חמישי ושבת. בעונת השיא בקיץ 2013, החל מה-15 ביוני, Wizz Air תפעיל טיסות יומיות. התעריפים הינם החל מ - €52.99.

ג'רג אבראן, מנהל השיווק ב - Wizz Air, אמר במהלך מסיבת העיתונאים, שהתקיימה לרגל הטיסה הראשונה בקו: "אנו שמחים להביא היום לתל אביב את התעריפים המוזלים של Wizz Air. מאז הכרזתנו על קו מרגש זה, צרכנים בישראל ובהונגריה נהרו לאתר האינטרנט שלנו בכדי להשיג את התעריפים הזולים אותם אנו מציעים בין המדינות אשר בעבר קושרו רק על ידי חברות תעופה יקרות. בכדי לשרת את הדרישה הגבוהה לתעריפנו המוזלים, נפעיל טיסות יומיות בין תל אביב ובודפשט במשך עונת השיא בקיץ בשנת 2013. Wizz Air כבר מפעילה מעל ל – 250 קווים ב – 29 מדינות ועל ידי הוספת תל אביב כיעד ה – 83 שלנו, אנו מקווים להציע בעתיד קווים מוזלים נוספים בין ישראל ואירופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: