אא

תעשיית התעופה הבינלאומית צפויה להרוויח 6.7 מיליארד דולר בשנת 2012

יאט"א עדכנה את תחזיות הרווח שלה לשנה הנוכחית והיא צופה לרווח של 8.4 מיליארד דולר בשנת 2013

Shutterstock Shutterstock
עפ"י הערכותיה של יאט"א, נוכח השיפור שחל ברבעונים השני והשלישי של השנה בעסקיהן של חברות התעופה הבינלאומיות, צפויה תעשיית התעופה להרוויח השנה כ-6.7 מיליארד דולר, ולמרות מחירי הדלק הגבוהים וההאטה בכלכלה העולמית תגיע התעשייה להישג דומה לזה של 2006.
לדברי טוני טיילר, מנכ"ל יאט"א, השיפור ניכר יותר בחברות התעופה הגדולות "בעוד החברות הבינוניות והקטנות ממשיכות להיאבק". השיפור בביצועים הפיננסיים של החברות הוא בעיקר תוצאה של קיצוץ בהוצאות והיערכויות מבניות מחודשות.
חברות התעופה בצפון אמריקה צפויות לסיים את 2012 ברווח נקי של 2.4 מיליארד דולר, לעומת 1.7 מיליארד דולר ב-2011. חברות התעופה באסיה והפסיפיק צפויות לרווח של 3 מיליארד דולר, החברות במזרח התיכון תרשומנה רווח של 800 מיליון דולר, החברות באמריקה הלטינית 400 מיליון דולר, ואילו חברות התעופה האירופיות והאפריקניות לא תרשומנה כל רווח השנה.
בשנה הבאה צופה יאט"א רווח כולל של 8.4 מיליארד דולר לתעשיית התעופה העולמית: 3.4 מיליארד צפון אמריקה, 3.2 מיליארד אסיה והפסיפיק, 1.1 מיליארד המזרח התיכון, 700 מיליון אמריקה הלטינית, ואילו חברות התעופה של אירופה ואפריקה שוב לא תרווחנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: