אא

חברות התעופה האמריקאיות רשמו ברבעון השלישי הכנסה של 924 מיליון דולר מכבודה

בראש החברות המרוויחות דלתא עם 233.1 מיליון דולר ואחריה צועדות יונייטד ואמריקן. בקרוב גם קנס לנוסעי הפרימיום שלא יופיעו לטיסה

Shutterstock Shutterstock
חברות התעופה האמריקאיות רשמו הכנסה של 924 מיליון דולר על כבודה ברבעון השלישי של 2012. אגב, זאת לעומת הכנסה של 652 מיליון דולר בלבד ברבעון השני של השנה.

בראש החברות, בעלות ההכנסות הגבוהות ביותר מכבודה, ניצבת חברת דלתא עם הכנסה של 233.1 מיליון דולר. דלתא רשמה רווח תפעולי של 14.8%. החברה גובה על שלוש מזוודות מחירים שנעים בין 25.35 ל-125 דולר. זאת לעומת חברת אלקסה האמריקאית, לדוגמא, שגובה 20 דולר בלבד על כבודה.

בגלל מדיניות הכבודה של דלתא היא הצליחה לרשום הכנסות גבוהות יותר משאר החברות האמריקאיות. אחרי דלתא ניצבות יונייטד, אמריקן איירליינס, יו אס איירווייס, סאותוויסט, אלסקה וספיריט.

ההערכות בארה"ב מדברות על כך שההכנסות הלא רגילות של חברות התעופה יעזרו להן להבריא.

מעבר להכנסות מכבודה יש לחברות התעופה הכנסות נוספות ממכירת שרותים שונים, כדוגמת מזון ומשקאות, שדרוג כרטיסי הטיסה, בידור ו- wi fi ואף על פי שאין עליהן דיווח מדוייק ע"פ הערכות הן מכניסות לא מעט כסף.

חידוש נוסף מבית התעופה האמריקאי, עד היום מי שקנה כרטיסי פרימיום יקרים, פתוחים, עליהם משלמים לא מעט כסף, יכול היה לא להגיע לטיסה ולא נקנס על כך. כעת האמריקאים מתכננים לקנוס את הנוסעים בעלי כרטיסים כאלה שלא יגיעו לטיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: