אא

וולפגנג פרוק-שאואר מנכ"ל ויו"ר airberlin

פרוק-שאואר יחליף את הרטמוט מהדורן, שפעל בתפקיד זה באופן זמני מאז ה- 1 בספטמבר 2011. המנכ"ל החדש: "airberlin ניצבת בפני אתגרים גדולים. עלינו לקדם כמה שיותר מהר את תהליך השינויים שלנו ולהפוך לחברת „Lean & Smart“, בכדי לשמור על מיקומינו בתחרות הבינלאומית בענף התעופה"

Shutterstock Shutterstock
יקבל וולפגנג פרוק-שאואר, 56, מונה היום לתפקיד מנכ"ל חברת Air Berlin PLC ובזאת יחליף את הרטמוט מהדורן, שפעל בתפקיד זה באופן זמני מאז ה- 1 בספטמבר 2011. כמו כן, פרוק-שאואר הצטרף במקביל גם לחבר המנהלים כיו"ר החברה.

בזמן כהונתו הוביל הרטמוט מהדורן את שיתוף הפעולה בין airberlin לחברת התעופה Etihad Airways ותרם להצלחת הטמעת שיתוף פעולה זה, הכניס את חברת התעופה לברית חברות-התעופה oneworld® והציב את החברה, בעזרת פעולות אסטרטגיות על בסיס חדש להכוונה חדשה ולהגברת היעילות.

המנכ"ל החדש, וולפגנג פרוק-שאואר, הצהיר: " airberlinנצבת בפני אתגרים גדולים. עלינו לקדם כמה שיותר מהר את תהליך השינויים שלנו ולהפוך לחברת „Lean & Smart“ בכדי לשמור על מיקומינו בתחרות הבינלאומית בענף התעופה. יחד עם עמיתי מחבר המנהלים, מהגוף המנהל ועם העובדים והעובדות של airberlin אנו נתמודד בפני מטלה זו בכל כוחינו."

פרוק-שאואר עבד עד עתה בתפקיד מנהל אסטרטגיה ותיכנון בחבר המנהלים של airberlin, בו הוא ימשיך לתפקד עד הודעה חדשה. הוא החל בקריירה המקצועית שלו בשנת 1981 בחברת התעופה Austrian Airlines והיה אחראי בין השאר על ניהול מערכות התקשורת, התכנון האסטרטגי של שיתופי פעולה כמו גם על הטמעת חברות התעופה הלאומיות Lauda Air ו- Tyrolean. בשנת 2003 הוא עבר לתפקיד מנכ"ל חברת Jet Airways להודו. בין השנים 2009 ו- 2012 היה וולפגנג פרוק-שאואר מנכ"ל חברת British Midland International, לה תרם רבות דרך תהליך התייעלות נרחב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: