אא

למרות הסערה והשיטפונות -לוח הטיסות בנתב"ג פועל כרגיל

יו"ר רש"ת, עובדיה עלי, אמר כי שידרוג התשתיות בנתב"ג ואיכותן הביאו לכך שהנמל פועל כסדרו, למרות תנאי מזג האוויר הקשים. רש"ת העמידה לידי הנוסעים הנכנסים לארץ, מספר אוטובוסים שיסיעו אותם לתל אביב, ללא תשלום

בשל הפסקת תנועת הרכבות והקושי בתנועת הרכבים, העמידה רשות שדות התעופה לרשות הנוסעים הנכנסים לארץ מספר אוטובוסים שיסיעו אותם לתל אביב, ללא תשלום - כך מסר היום יו"ר רש"ת, עובדיה עלי.

עובדיה עלי הוסיף ואמר כי שידרוג התשתיות בנמל התעופה בן גוריון ואיכותן הגבוהה כיום, הביאו לכך שהנמל פועל כסדרו, למרות תנאי מזג האוויר הקשים.

מרש"ת נמסר כי היא נערכה בצוותים מתוגברים לתפעול נתב"ג, לנוכח תנאי מזג האוויר וכל מערכות המכ"מ והמערכות הטכנולוגיות פועלות כסדרן והמסלולים נבדקים באופן קבוע.


לוח הטיסות בנתב"ג פועל כרגיל. יחד עם זאת, ישנם שיטפונות בחלק מהדרכים לנתב"ג, שעשויים להשפיע על לוח הטיסות. מסיבה זו עודכנו חברות התעופה כי ייתכנו עיכובים בהמראות, בשל פגעי מזג האוויר בדרכי הגישה לנמל.

לגבי שדות התעופה הפנים-ארציים: שדות התעופה באילת ובעובדה, פועלים כסדרם. שדה התעופה דב הוז בתל אביב פתוח לפעילות, אולם הטיסות של ארקיע ושל ישראייר מבוצעות מנתב"ג בשל שיקולי חברות התעופה. שדה התעופה בחיפה פתוח לפעילות, אולם בלוח הטיסות הרגיל אין היום טיסות של ארקיע או ישראייר. שדה התעופה בראש פינה סגור מאתמול, בשל תנאי ערפל, גשמים ורוחות. שדה התעופה בהרצליה פתוח אף הוא לפעילות.

בהמשך לפרסומים על חילוץ בחור עם קיאק מנחל איילון רש"ת הודיעה כי "עובדי חטיבת הביטחון של נתב"ג הבחינו באדם שנסחף עם קיאק בנחל איילון, בסמוך לנתב"ג - נחלצו לעזרתו ומשו אותו מהמים, ובמקביל הזעיקו את מגן דוד אדום שהעביר אותו לבית החולים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: