אא

ח​ברת השילוח הבינלאומית TNT אקספרס משיקה שירות הפצה פנים-ארצי

כריסטיאן דרנטן, סגן נשיא TNT אקספרס העולמית : "דווקא בשווקים מתעוררים כמו השוק הישראלי, אנחנו מזהים צורך אמיתי מצד צרכנים ובעלי עסקים, לפתרונות שילוח מהירים ואפקטיביים שמתאימים עצמם לעולם ה-e-commerce וולפעילות עסקית בכפר הגלובלי"

Shutterstock Shutterstock
באירוע חנוכת הבנין החדש של TNT אקספרס בקרית שדה התעופה, בהשתתפות כריסטיאן דרנטן, סגן נשיא TNT אקספרס העולמית, הכריזה החברה על השקת שירות הפצה פנים ארצי בישראל. עד כה, נתנה החברה פתרונות שילוח מסחריים מחו"ל עבור חברות ופתרונות שילוח לייבוא אישי ע"י צרכנים, כעת מצטרפת החברה לשוק השילוח הפנים ארצי במטרה להתחרות עם השחקניות המובילות את הקטגוריה בינהן : דואר ישראל, אביב שיגור, FedEx ועוד.
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל סימן לעצמו יעד שאפתני בכל הקשור להפצה הפנים ארצית," השאיפה שלנו היא לבסס נתח שוק של בין 10-15% תוך כשלוש שנים מול המתחרים המובילים ובהם גם דואר ישראל" אומר כספי. "היתרון הגדול שלנו הוא שהחברה מתפעלת את המשלוחים הפנים ארציים על גבי המערכת הבינלאומית שלה וכך גם משלוחים אילו יזכו לאותו טיפול ומעקב כמו משלוחים בינלאומיים כולל דוחות יומיים, סריקה מלאה במערכות ואפשרות מעקב אינטרנטית" הוא מוסיף.
המבנה החדש אשר ישמש את החברה בישראל מאכלס כרגע כ-170 עובדים כאשר המטרה היא לצמוח ב-30% עד לסוף שנת 2013. TNT אקספרס השקיעה כ-25 מיליון ש"ח במעבר לבנין החדש והתאימה אותו לשירות ההפצה הפנים ארצי כמו גם לדרישות השילוח הבינלאומי כך שיכלול מרכז לוגיסטי משוכלל המתפרש על פני 7000 מ"ר וכולל מסועי מיון חבילות חדישים בעלי יכולת מיון של 2000 משלוחים בשעה , שטחי פריקה והעמסה נרחבים, מחסן חבילות עם מערכות בקרה ומחשוב מתקדמות .
כריסטיאן דרנטן, סגן נשיא TNT אקספרס העולמית התייחס לשוק הישראלי וציין כי "דווקא בשווקים מתעוררים כמו השוק הישראלי, אנחנו מזהים צורך אמיתי מצד צרכנים ובעלי עסקים, לפתרונות שילוח מהירים ואפקטיביים שמתאימים עצמם לעולם ה-e-commerce וולפעילות עסקית בכפר הגלובלי". דרנטן הוסיף כי "השינויים והחדשנות בסניף הישראלי תואמים היטב את אסטרטגיית הצמיחה שלנו כאשר בסופו של דבר אנחנו רוצים שהלקוח ידע שהמשלוח שלו נמצא בידים שלנו לאורך כל התהליך תוך כדי האפשרות שלו לעקוב בכל דקה ודקה היכן הוא נמצא".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: