אא

איזי ג'ט: 10 מיליון אנשי עסקים בשנת 2012

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בריטניה: "בסביבה כלכלית תחרותית וקשה, חברות נוטות לבדוק היטב ולשלם עבור שירות שהוא חסכוני ויעיל


איזי ג׳ו חברת התעופה הבריטית ,ומכריזה כי במהלך 2012 הטיסה 10 מיליון אנשי עסקים.

המספר המשמעותי ממחיש את החדירה של איזי ג'ט בקרב פלח השוק העסקי, הנהנה מנוכחות החברה ב-50 נמלי התעופה החשובים באירופה, לצד תדירות הטיסות איזי ג'ט הצליחה להיות אופציה טובה לנוסעים העסקיים.
באמצעות כרטיסי המחיר הגמיש מציעה איזי ג'ט גמישות במחיר . לרוכשי כרטיס מחיר גמיש, ישנו חלון אפשרויות של חודש לשנות את מועד טיסתם ללא הגבלה עד שעתיים לפני הטיסה. שירות זה כולל גם תור מהיר בעליה למטוס ועמדת בידוק מהיר בשדה התעופה, כך שמאנשי עסקים נחסך זמן יקר של המתנה בתורים. מכיוון שאיזי ג'ט מיישמת כיום את שיטת המקומות השמורים בכל טיסותיה.
טיסות איזי ג'ט זמינות במערכות ה- GDS ו- TMC העיקריות ברחבי אירופה.
יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בריטניה, אמר: "בסביבה כלכלית תחרותית וקשה, חברות נוטות לבדוק היטב ולשלם עבור שירות שהוא חסכוני ויעיל. בטיסות קצרות היתרון במחלקות עסקים כמעט שאינו בא לידי ביטוי ולכן החברות מחפשות שירות יעיל, אמין, גמיש ושיספק תמורה מלאה לכספם. על זה בדיוק איזי ג'ט שמה דגש. המוטו שלנו הוא להפוך את חוויית הטיסה לנוחה ומשתלמת עבור כל הנוסעים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: