אא

אל על מקצצת כ-200 משרות זמניות ובעלי חוזים אישיים ומבצעת שינויים ארגונים

החברה הודיעה היום [ג'] כי במסגרת פעולות ההתייעלות הוחלט לצמצם את מצבת כח האדם בחברה. מנכ"ל אל על: "הצורך להתייעל ולהפחית בהוצאות החברה הוא צו השעה, על מנת שנוכל להמשיך ולהתמודד עם האתגרים והתחרות הגוברת"

Shutterstock Shutterstock
אל על הודיעה היום כי בשל מצבה הכלכלי של החברה, התחרות הגוברת בענף התעופה, בארץ ובעולם והקושי להחיל את מבנה העלויות הנוכחי של החברה הוחלט על צעדי התייעלות בחברה והצעד הראשון עליו הוחלט הוא צמצום מצבת העובדים הזמניים וצמצום משרות בחוזים האישיים.

מהחברה נמסר עוד כי מתוכננים שינויים ארגוניים נוספים להקטנת התקורות הניהוליות.

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי אמר היום כי: "אל על מתמודדת מזה תקופה ארוכה עם הקשיים המלווים את ענף התעופה בעולם כולו ובישראל בפרט. החברה מחויבת להמשיך במגמת ההתייעלות במטרה להתאים את פעילותה לתנאי השוק המשתנים. על כן אנו נאלצים להודיע על סיום העסקתם של כ-200 עובדים זמניים ובעלי חוזים אישיים בחברה. הצורך להתייעל ולהפחית בהוצאות החברה הוא צו השעה, על מנת שנוכל להמשיך ולהתמודד עם האתגרים והתחרות הגוברת. אנו עושים זאת בלב כבד ומתוך תקווה שהמהלך יוביל בעתיד לחיזוקה של אל על. "

החברה הודיעה עוד כי בכוונתה להמשיך ולקיים דיונים עם נציגות העובדים וההסתדרות לחידוש הסכם העבודה והצעדים המתחייבים להתייעלות החברה, לשם הקטנת ההוצאות והגברת היכולת הניהולית על מנת לאפשר התמודדות מסחרית ותחרותית. יש לציין כי השיחות עם נציגות העובדים להשגת הסכם עבודה חדש הינם חלק מהתחייבות החברה לצורך ביצוע ההסכם עם קרן פימי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: