אל על משיקה מחלקת תיירים פלוס גם בצי מטוסי ה- 767-300
במסגרת שדרוג וריענון צי המטוסים אל על מחדשת גם את מטוסי ה-767-300. הנראות הכוללת של צי המטוסים שודרגה והושקה מחלקת "תיירים פלוס", אשר תחל לפעול ב-18 בפברואר ,ריענון כל צי המטוסים צפוי להסתיים במהלך יוני 2013
Shutterstock
אל על הודיעה כי בימים אלו הושלם שדרוג מטוסי ה- 767-300 והותקנה בהם מחלקת "תיירים פלוס", אשר תחל לפעול ב- 18 בפברואר. מטוסי ה-767 של אל על פועלים בעיקר בקווים לטורונטו, יוהנסבורג, בנגקוק, בייג'ינג ובומביי.
מחלקת תיירים פלוס פועלת גם בצי מטוסי 747-400 החל מיולי 2012.
ריענון צי המטוסים כולל שדרוג הנראות הכוללת כולל תאי הנוחות, ריפוד מחודש של מושבים, שיפור מערכת התאורה לתאורת LED, התקנת מסכי צפייה עיליים דקים והתקנת מחלקת "תיירים פלוס".
מחלקת תיירים פלוס ממוקמת בקדמת מחלקת תיירים ומציעה מושבים משופרים עם מרווח רגליים גדול יותר , וזווית הטיית מושב גב גדולה בעוד 33%. כמו כן מוצעים דלפקי בידוק ייעודיים ומגוון פינוקים.
בנוסף, כל נוסע במחלקת עסקים ובמחלקת "תיירים פלוס" יקבל מערכת בידור אישית – iPad חדיש ובו מגוון עשיר של סרטים, תכניות טלוויזיה, משחקים ומוזיקה.
אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, ציין כי: "מהלך זה הינו חלק מהאסטרטגיה במסגרתה אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח באל על. אל על ממשיכה בתנופת ההתחדשות והשדרוג של צי המטוסים לנוחיותם והנאתם של הנוסעים. בנוסף להצטיידות במטוסי ה- 737-900 החדשים שיגיעו לחברה בחודש אוקטובר וישדרגו את חווית הנוסע גם ביעדים קצרי הטווח. כל אלה, יחד עם הוספת מחלקת השירות החדשה "תיירים פלוס" – יעניקו לנוסעי אל על חוויית טיסה חדשה. הציבור בישראל מעדיף לטוס אל על. בראש ובראשונה בגלל תחושת החום והביתיות, תחושת הביטחון והידיעה שאל על תמיד תהיה לצידו. אנו עושים הכול על מנת שבנוסף לכל אלה הציבור גם ייהנה מהמוצר הטוב ביותר, במחירים ההוגנים ביותר. נמשיך ונעשה הכל על מנת להיות הבחירה הראשונה והמועדפת לטיסות אל ישראל וממנה".
שמואל קוזי, סמנכ"ל תחזוקה והנדסה באל על: "חטיבת התחזוקה של אל על השקיעה אמצעים רבים במהלך שדרוג וריענון צי מטוסי 767-300. מדובר בהמשך לפעילות החטיבה להקמת מחלקת תיירים פלוס בצי מטוסי הג׳מבו – 747-400. בימים אלה אנו נערכים לפתיחת מחלקת תיירים פלוס גם בצי מטוסי 777. לצד שמירה על בטיחות הטיסה, חטיבת התחזוקה פועלת כל העת במטרה לשדרג ולתחזק את צי המטוסים באל על."
תוספת המחיר למחלקה 80 דולר או 160 נקודות לקטע טיסה ליעדי אירופה ו-150 דולר או 300 נקודות לקטע טיסה ליעדים הרחוקים.
לקוחות מועדון הנוסע המתמיד של אל על במעמד טופ פלטינה, פלטינה וזהב ולקוחות שרכשו כרטיסים ברי שדרוג יהיו זכאים למושב תיירים פלוס ללא עלות כספית נוספת בעת ההזמנה. בנוסף, נוסע נלווה להזמנה של לקוח טופ פלטינום יזכה גם הוא במושב תיירים פלוס ללא עלות נוספת
מחלקת תיירים פלוס פועלת גם בצי מטוסי 747-400 החל מיולי 2012.
ריענון צי המטוסים כולל שדרוג הנראות הכוללת כולל תאי הנוחות, ריפוד מחודש של מושבים, שיפור מערכת התאורה לתאורת LED, התקנת מסכי צפייה עיליים דקים והתקנת מחלקת "תיירים פלוס".
מחלקת תיירים פלוס ממוקמת בקדמת מחלקת תיירים ומציעה מושבים משופרים עם מרווח רגליים גדול יותר , וזווית הטיית מושב גב גדולה בעוד 33%. כמו כן מוצעים דלפקי בידוק ייעודיים ומגוון פינוקים.
בנוסף, כל נוסע במחלקת עסקים ובמחלקת "תיירים פלוס" יקבל מערכת בידור אישית – iPad חדיש ובו מגוון עשיר של סרטים, תכניות טלוויזיה, משחקים ומוזיקה.
אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, ציין כי: "מהלך זה הינו חלק מהאסטרטגיה במסגרתה אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח באל על. אל על ממשיכה בתנופת ההתחדשות והשדרוג של צי המטוסים לנוחיותם והנאתם של הנוסעים. בנוסף להצטיידות במטוסי ה- 737-900 החדשים שיגיעו לחברה בחודש אוקטובר וישדרגו את חווית הנוסע גם ביעדים קצרי הטווח. כל אלה, יחד עם הוספת מחלקת השירות החדשה "תיירים פלוס" – יעניקו לנוסעי אל על חוויית טיסה חדשה. הציבור בישראל מעדיף לטוס אל על. בראש ובראשונה בגלל תחושת החום והביתיות, תחושת הביטחון והידיעה שאל על תמיד תהיה לצידו. אנו עושים הכול על מנת שבנוסף לכל אלה הציבור גם ייהנה מהמוצר הטוב ביותר, במחירים ההוגנים ביותר. נמשיך ונעשה הכל על מנת להיות הבחירה הראשונה והמועדפת לטיסות אל ישראל וממנה".
שמואל קוזי, סמנכ"ל תחזוקה והנדסה באל על: "חטיבת התחזוקה של אל על השקיעה אמצעים רבים במהלך שדרוג וריענון צי מטוסי 767-300. מדובר בהמשך לפעילות החטיבה להקמת מחלקת תיירים פלוס בצי מטוסי הג׳מבו – 747-400. בימים אלה אנו נערכים לפתיחת מחלקת תיירים פלוס גם בצי מטוסי 777. לצד שמירה על בטיחות הטיסה, חטיבת התחזוקה פועלת כל העת במטרה לשדרג ולתחזק את צי המטוסים באל על."
תוספת המחיר למחלקה 80 דולר או 160 נקודות לקטע טיסה ליעדי אירופה ו-150 דולר או 300 נקודות לקטע טיסה ליעדים הרחוקים.
לקוחות מועדון הנוסע המתמיד של אל על במעמד טופ פלטינה, פלטינה וזהב ולקוחות שרכשו כרטיסים ברי שדרוג יהיו זכאים למושב תיירים פלוס ללא עלות כספית נוספת בעת ההזמנה. בנוסף, נוסע נלווה להזמנה של לקוח טופ פלטינום יזכה גם הוא במושב תיירים פלוס ללא עלות נוספת
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}