אא

אייר ברלין ו-NIKI ימשיכו להגדיל את הפעילות לרוסיה

חברות התעופה מרוצות ממעמדן בשוק הרוסי ושואפות להמשיך לפתח אותו. המנהל המסחרי של אייר ברלין: "אנו מרוצים מאוד שהמעמד היציב שלנו בשוק ברוסיה מתפתח באופן איתן ויש לנו תוכניות להמשך הגיבוש באזור זה"

Shutterstock Shutterstock
אייר ברלין וחברת NIKI האוסטרית ימשיכו גם בשנת 2013 באסטרטגיה שלהן עבור מזרח אירופה.

פול גרגורוויץ', המנהל המסחרי של אייר ברלין אמר כי "רוסיה היא שוק מרכזי וחשוב עבור אייר ברלין ו-NIKI, והיא מהווה חלק מהאסטרטגיה שלנו עבור מזרח אירופה. אנו מרוצים מאוד שהמעמד היציב שלנו בשוק ברוסיה מתפתח באופן איתן ויש לנו תוכניות להמשך הגיבוש באזור זה. מספר הנוסעים שהטסנו בשנים האחרונות עלה באופן עקבי בזמן שהגדלנו את מספר הטיסות שאנו מציעים: בשנה שעברה כ-740,000 נוסעים טסו עם אייר ברלין ו-NIKI במסלולים שבין גרמניה, אוסטריה ורוסיה".

גרגורוויץ' הוסיף וציין כי "יותר ויותר נוסעים מרוסיה השתמשו ברשת המסלולים הבינלאומית שלנו ועברו בברלין, דיסלדורף ווינה לטיסות המשך ליעדים מרוחקים יותר."

אייר ברלין ו-NIKI מפעילות מאז שנת 2009 טיסות בקוד משותף, ביחד עם השותפה שלהן ב-one world S7. "השותפות הוכיחה את עצמה כמוצלחת ביותר. אייר ברלין מציעה 109 טיסות בשבוע תחת מספרי טיסה של S7. לנוסעים הטסים לרוסיה יש את האפשרות לקבוע עד 400 טיסות המשך בשבוע עם S7, לדוגמה דרך מוסקבה לנובוסיבירסק או אירקוטסק," אמר פול גרגורוויץ'.

אייר ברלין ו-NIKI מפעילות טיסות מגרמניה ואוסטריה ורוסיה מאז 2006 ו-2007 בהתאמה, והן מפתחות את רשת המסלולים שלהן באופן קבוע. בקיץ 2006 היו רק 19 טיסות מדי שבוע, בעוד בקיץ 2013 יהיו עד 70 טיסות של אייר ברלין ו-NIKI לרוסיה בשבוע.

אייר ברלין מפעילה עד שתי טיסות ביום ללא הפסקה מברלין, דיסלדורף ומינכן למוסקבה, סנט פטרבורג וקלינינגרד ומהחברה נמסר כי זו חברת התעופה היחידה בגרמניה, אוסטריה ושוויץ המציעה שירות זה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: