אא

אייר מדיטראנה מתכננת 7 טיסות שבועיות בקיץ הקרוב

מלבד הקו הוותיק לפריס החברה תפעיל בעונת הקיץ טיסות גם לטולוז ושטרסבורג וכן טיסות לקזבלנקה דרך פריס. החברה משלמת 7% עמלה לסוכני הנסיעות.

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה הצרפתית אייר מדיטראנה מתכננת להגדיל בצורה ניכרת את הפעילות שלה על הקו בין ישראל לצרפת בעונה הקרובה.
החברה הטיסה בשנת 2012 בקו בין פריס- ת"א כ-50 אלף נוסעים, ובשנת 2013 היא מתכננת להגדיל את המספר הזה בצורה דרמטית.
החברה מתכננת בעונה הקרובה להפעיל 7 טיסות שבועיות על הקו בין ת"א לפריס, כאשר בחלק מהשבועות יופעלו 2 טיסות יומיות בימים חמישי וראשון.
כמו כן מתכננת החברה להפעיל בחודשים יולי-ספטמבר טיסות לשטרסבורג וטולוז, טיסה שבועית לכל אחד מיעדים אלה, להם יש ביקוש גדול מאד.
העיר שטרסבורג היא בירת חבל אלזס, ומלבד היותה עיר יפיפיה וגדושה באטרקציות תיירותיות, היא מהווה נקודת מוצא אידיאלית לטיולים בחבל אלזס הציורי וכן ב'יער השחור' בגרמניה מצידו השני של נהר הריין. טולוז בדרום מערב צרפת היא בירת חבל מידי-פירינאה, שוכנת על נהר הגארון, וממנה ניתן לצאת לסיורים בהרי הפירינאים, לשוט בתעלת 'שני הימים', המחברת בין האוקיינוס האטלנטי לים התיכון, ואף לבקר במפעל איירבוס בעיר.
ארז בוסו, מנכ"ל קבוצת אקספלור בצרפת, המפעילה מזה שלוש שנים את הטיסות של אייר מדיטראנה על הקו בין פריס לת"א, אומר כי: "לא מזמן מנכ"ל אייר מדיטראנה ביקר בישראל ואמר שהוא מאד מאמין בקו לישראל, כאשר הסוכנים בישראל מהווים צינור השיווק ומנוע הצמיחה של החברה".
החברה משלמת לסוכנים כ-7%, ומתכוונת להמשיך לשלם להם את עמלת הבסיס, שנחשבת כיום לגבוהה נוכח מה שקורה בשוק. הסוכנים יכולים לבצע את ההזמנות דרך מערכות ה- GDS ו-LDS .
החברה מפעילה מינואר 2013 בישראל מרכז הזמנות לטיפול בהזמנות סוכנים וקבוצות.
לחברת אייר מדיטראנה, שקמה בצרפת בשנת 1997, צי של 11 מטוסים, כאשר 8 מהם איירבוס 321 בעלי 190-220 מקומות, וכן 2 מטוסי בואינג 737 בעלי 140 מקומות.
החברה מתכננת בקרוב להוסיף טיסות לקזבלנקה דרך פריס במועדים נוחים לנוסע הישראלי. בכוונת החברה להציע לקבוצות מחירים מיוחדים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: