אא

אל על מחזירה את שרות "טרום טיסה"

החל מהיום [א'] החברה מאפשרת לנוסעים לבצע צ'ק אין עד 24 שעות לפני מועד טיסתם. מדי יום בין השעות 10:00 בבוקר עד 12:30 יוקצו דלפקי אל על לנוסעים המעוניינים לבצע את הבידוק המוקדם והצ'ק אין מראש ולהגיע לשדה שעה וחצי לפני הטיסה במקום 4 שעות מראש

לקראת עונת הנסיעות באל על נערכים למתן שירות למאות אלפי הנוסעים הצפויים לעבור בשערי טרמינל 3 ומציעים להשתמש בשירותי הטרום טיסה וצ'ק אין באינטרנט בכדי לחסוך זמן יקר בנמל התעופה.

שירות בידוק מוקדם מאפשר לטסים לערוך בידוק מוקדם בדלפקי אל על, בטרמינל 3 בנתב"ג , כולל שליחת מזוודות וקבלת כרטיסי עלייה למטוס. השירות יינתן לטסים עד 24 שעות לפני טיסתם.

השירות אינו כרוך בתשלום ויאפשר לנהנים ממנו להגיע לשדה כשעה וחצי בלבד לפני מועד טיסתם, במקום 4 שעות כמומלץ בימי השיא לקראת החג. מבוגר אחד מכל משפחה יוכל לבצע את הבידוק המוקדם עבור כל הטסים מאותה משפחה.

שעות וימי הפעילות לקבלת השירות: בימים א – ו בין השעות 10:00 ל- 12:30 .

יהודית גריסרו, סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על אמרה היום: "אל על משקיעה משאבים רבים במטרה לשפר ולייעל את מערך השירות לנוסע גם במהלך הטיסה וגם לפניה. כחלק מההיערכות לחג הפסח וחודשי הקיץ, אנו מאפשרים ללקוחות לבצע בידוק מוקדם בנמל התעופה בן גוריון יממה טרם הטיסה. שירות זה מיטיב עם הלקוחות בעיקר משום קיצור משך ההמתנה. אנו חוזרים ומדגישים כי כלל הלקוחות בארץ ובחו"ל יכולים לבצע בידוק מוקדם באינטרנט שחוסך גם הוא זמן יקר."

בנוסף, דלפק בידוק ייחודי לאל על לנוסעים הטסים רק עם כבודת יד .

החברה תקיים תחרות בין כל הנוסעים הטסים עם כבודת יד בלבד ומדווחים 50 שעות, לפחות, לפני טיסתם, על כך שהינם טסים ללא כבודה. במסגרת התחרות יוענקו 5 כרטיסי טיסה זוגיים בכל רבעון.

כמו כן, תנתן הנחה על משקל עודף למבצעים בידוק מקדים באינטרנט והושבה מראש ומכירת מושבים מועדפים ומושבי תיירים פלוס.

צ'ק אין אקספרס ניתן לבצע באתר האינטרנט של אל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: