אא

מחודש אפריל אל על עוברת ל-21 תדירויות שבועיות לאילת

מאוגוסט 2010 אל על מפעילה 3 טיסות יומיות לעיר הדרומית. החל מ-21 באפריל החברה תשווק 4 טיסות שבועיות נוספות בימים א', ב', ד', ה' בשעה 22:05 מנתב"ג ובימים ב', ג', ה', ו' בשעות הבוקר המוקדמות מאילת. הטיסות הנוספות תופעלנה באמצעות מטוסי ATR72 של חברת ישראייר, בהם כ-72 מושבים

החל מ-21 באפריל 2013 אל על תוסיף 4 טיסות שבועיות לאילת ותפעיל 21 טיסות במקום 17 טיסות שבועיות, שהחברה מפעילה כיום.

הטיסות החדשות תופעלנה בימים א', ב', ד', ה' בשעה 22:05 מנתב"ג ובימים ב', ג', ה', ו' בשעות הבוקר המוקדמות מאילת ותצטרפנה ל-3 הטיסות היומיות לאילת שהחברה מפעילה כיום בימים ראשון עד חמישי בוקר, צהריים וערב עם טיסה ביום ו' וטיסה נוספת במוצאי שבת.

הטיסות הנוספות מתחברות לטיסות בינלאומיות נוספות של אל על בנתיבים מברצלונה, מרסיי, טיסת לונדון וטיסת הדגל מפריז LY324 שעד כה לא התחברו לטיסות אילת.

כזכור, אל על מורשית להפעיל בקו לאילת עד 4 תדירויות יומיות וסה"כ עד 580 מושבים מדי יום. עקב מגבלת מספר המושבים ולאור העובדה כי במטוסי 737 של אל על 189 מושבים, הטיסות הנוספות תופעלנה באמצעות מטוסי ATR72 של חברת ישראייר, בהם כ-72 מושבים, במתכונת של חכירה רטובה.

דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על אמר היום: "טיסות אל על לאילת ייצרו יתרון משמעותי לתיירות הנכנסת בשל החיבוריות לטיסות הנכנסות והיוצאות של יעדי אל על בעולם זאת בהתאם לאסטרטגיה של חברת אל על לפעול להגדלת תנועת התיירים לעיר באופן משמעותי ולהציע מגוון רחב של אפשרויות טיסה לתושבי אילת והדרום. הגדלת מספר הטיסות הסדירות בין תל אביב לאילת צפויה להגדיל את התיירות הבינלאומית ותיירות הפנים לאילת."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: