אא

אליעזר שקדי: "אנו משלימים את גיבוש האסטרטגיה של החברה לשנים הבאות"

בעקבות פרסום הדוחות הכספיים של אל על לשנת 2012 אמר היום [ה'] שקדי כי החברה נמצאת בתהליך השלמה של בדיקת הנאותות, שעורכת קרן פימי לפני כניסתה לחברה וציין את צעדי ההתייעלות שעוברת החברה, בהם קיטון של כ-135 משרות בממוצע בשנה החולפת

Shutterstock Shutterstock
מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, ציין היום בעקבות פרסום הדוח השנתי של החברה כי אל על נמצאת בימים אלה בתהליך השלמה של בדיקת הנאותות, שעורכת קרן פימי לפני כניסה לחברה.

שקדי ציין כי: "אנו נמצאים בתקופה מאתגרת במיוחד, המחייבת אותנו להתאמה לתנאי השוק, להגדלת ההכנסה, לקיטון משמעותי בהוצאה והתאמה להתפתחויות המהותיות בענף התעופה. אנו משלימים בימים אלה את גיבוש האסטרטגיה העסקית לטווח הבינוני ולטווח הארוך, אשר אמורה לבטא את היעדים והאסטרטגיה של החברה לשנים הבאות, תוך התאמת המצב הקיים למגמות בשווקים העולמיים ובענף התעופה הבינלאומי. הנושא אמור להיות מסוכם בעת הקרובה".

כמו כן ציין שקדי כי אל על נמצאת בתהליך של החלטה לגבי רכש מטוסים רחבי הגוף, כאשר היא ממשיכה בהוצאה משירות של מטוסים ישנים וצמצום מספר ציי החברה, כאשר במסגרת זו ייצא השנה צי מטוסי ה-757 משירות באל על.

כמו כן ציין מנכ"ל אל על כי: "אל על המשיכה להתמודד בשנת 2012 עם מציאות בה הכלכלה העולמית נמצאת במשבר עמוק, המשפיע גם על ענף התעופה. כתוצאה מכך, חברות התעופה בעולם נוקטות צעדי התייעלות כואבים ומשמעותיים בכל התחומים".

שקדי ציין את צעדי ההתייעלות שעוברת החברה, בהם קיטון של כ-135 משרות בממוצע בשנה החולפת.

עלות שכרו של שקדי בשנת 2012 הסתכמה בכ-2.014 מיליון שקל, מתוכם שכר של 1.789 מיליון שקל, ותשלום מבוסס מניות בסך של 224.7 אלף שקל, עלות שכרו של סמנכ"ל הכספים ניסים מלכי הסתכמה לסך של 1.373 מיליון שקל, עלות שכרו של בנימין ליבנה סמנכ"ל המבצעים הסתכמה בכ-1.330 מיליון שקל, עלות שכרו של ראובן וירובניק סמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל הסתכמה בכ-1.268 מיליון שקל, ועלות שכרו של דוד מימון סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים הסתכמה לסך של 1.213 מיליון שקל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: