אא

אל על מזמינה שני מטוסי בואינג 737-900ER נוספים בכ- 30 מיליון דולר

בהמשך להודעת החברה על לקיחת הלוואה למימון תשלומי מקדמות לרכישת שני מטוסי בואינג 737-900ER, החברה הודיעה היום [א'] על הגדלת ההלוואה, לצורך מימון תשלומי מקדמות לרכישת שני מטוסים נוספים מאותו דגם

אל על ממשיכה לבסס את שירותי הלואו קוסט והודיעה היום , בהמשך להודעתה על לקיחת הלוואה מבנק זר, למימון תשלומי מקדמות לרכישת שני מטוסים מדגם 737-900ER מיצרנית המטוסים "בואינג", המתוכננים להימסר לחברה במהלך החודשים אוקטובר ודצמבר 2013, כי היום נחתם הסכם להגדלת ההלוואה מאותו בנק, לצורך מימון תשלומי מקדמות לרכישת שני מטוסים נוספים מאותו דגם, המתוכננים להימסר לחברה במהלך החודשים מרץ ויולי 2014. השלמת חתימות הצדדים על ההסכם צפויה בימים הקרובים.

סכום ההלוואה הנוספת עבור המטוסים, לדברי החברה, הינו כ-30 מיליון דולר וההלוואה הינה לתקופה של כשנה עד הגעת המטוס הראשון וכשנה וארבעה חודשים עד הגעת המטוס השני.

ההלוואה נושאת ריבית על בסיס הליבור בתוספת מרווח וכבטוחה לפירעון ההלוואה הנוספת תסב החברה לבנק את זכויותיה במטוסים על פי הסכם הרכישה עם בואינג.

הסכם ההלוואה הנוספת כולל התחייבות הצדדים למימון עסקת הרכישה של המטוסים, זאת לאחר שהתקבלה ערבות של הבנק האמריקאי ליצוא ויבוא - Ex-Im - לעסקת הרכישה של ארבעת המטוסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: