אא

דיווחים בקפריסין: סייפרוס איירווייס על סף פשיטת רגל

החברה בתגובה לדיווחים על פשיטת רגל: ''החברה ממתינה לקבלת ההחלטות הסופיות של ממשלת קפריסין''. על פי הדיווחים בתקשורת הקפריסאית חברת התעופה על סף פשיטת רגל, לאחר שממשלת קפריסין הודיעה כי אין באפשרותה להמשיך לסייע לחברה. השוק בישראל רותח

Shutterstock Shutterstock
האם חברת התעופה הקפריסאית סייפרוס איירווייס על סף פשיטת רגל כמו האי? התקשורת הקפריסאית מדווחת היום כי החברה, שהמדינה מחזיקה ב- 62% ממנה, לא תוכל להמשיך להתקיים לאחר שממשלת קפריסין הודיעה כי אין באפשרותה להמשיך לממן את החברה.

רק בחודש דצמבר קפריסין העבירה עשרות מיליוני יורו לחברה, שבה עובדים 1,210 עובדים.

כזכור, קפריסין פשטה את הרגל ובתקשורת הקפריסאית דווח כי לחברה אין יותר את האמצעים הכספיים לפעול.

התאחדות סוכני הנסיעות העבירה היום לסוכנים את ההתרעה בפני פשיטת הרגל של החברה, כפי שפורסמה בקפריסין. סוכני הנסיעות נכנסו ללחץ ורוצים להפסיק למכור את טיסות החברה.

בחברה, הפועלת בישראל באמצעות אופן סקיי, הכחישו היום שהיא עומדת בפני פשיטת רגל.

נציגת החברה סוזי מבורך ביקרה בסוף השבוע בקפריסין ושמעה מפי יו"ר החברה כי היא לא תיסגר, ורואים בישראל כיעד החשוב שלה. בחברה אמרו שיש להם תכנית פעולה, וכי היא תמשיך לפעול.

תגובת סייפרוס איירווייס לדיווחים:
"חברת התעופה הקפריסאית מבקשת להודיע לקהל נוסעים כי, למרות התנאים הקשים נוצרו באי ולמרות הבעיות שהעם קפריסאי מתמודד עמן, ממשיכה לפעול פעילות מלאה ולשרת בדרך הנכונה, המקצועית והאדיבה הידועה מזה שנים של צוות עובדיה בכללותו את כל היעדים אליהם מטוסיה טסים.
לאור ההמולה שנוצרה בגלל הצהרות ופרסומים המתפרסמים ומועתקים מידי יום ביחס לעתידה, החברה ממתינה לקבלת ההחלטות הסופיות של ממשלת קפריסין בהקדם האפשרי. האישור החד משמעי לגבי קיומה של החברה שנתן נשיא הרפובליקה בראיון מלפני כמה ימים הינו משמעותי ביותר לכל אלו המשרתים בארגון יקר והיסטורי זה.
חברת התעופה הקפריסאית במהלך 66 שנות קיומה עברה לא מעט קשיים וסערות. האמונה קיימת אצל כולנו כי גם הפעם, בתמיכתה של המדינה, תפחת הדרך לקידום וביצוע של הארגון מחדש והבראתה, כך שארגון חשוב זה ימשיך למלא את תפקידו ואת משימותיו החשובים."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: