אא

KLM מעצבת מחדש את מחלקות העסקים בטיסות טראנס אטלנטיות

העיצוב החדש יקנה נוחות ופרטיות לכל נוסע ויכלול מושבים שהופכים למיטה במצב מאוזן, שטח אחסון רחב יותר ושטיחים שעשויים ממדי דיילות ממוחזרים

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה KLM ממשיכה להשקיע בלקוחותיה; תעצב מחדש את מחלקת העסקים World Business Class בקווי התעופה הטראנס אטלנטיים שלה. העיצוב החדש יציע נוחות מרבית ופרטיות לנוסעי המחלקה ויכלול מושב שהופך למיטה במצב מאוזן, שטח אחסון רחב יותר ושטיחים שעשויים ממדי דיילות ממוחזרים. בנוסף, כחלק מהעיצוב החדש, יופחת מס' המושבים במחלקה מ- 42 ל- 35 מושבים וזאת על מנת לספק מרחב גדול יותר לכל נוסע. על קונספט העיצוב החדש של המחלקות אמון מעצב העל ההולנדי הנודע Hella Jongerius.

טיסת הבכורה של מחלקת העסקים בעלת עיצוב הפנים החדש תצא לדרך ביולי 2013 כשהעיצוב יעשה ביתר המטוסים בהדרגה. תחילה על 22 מטוסים מדגם בואינג 747-400 כשיתר הצי מדגם זה צפוי להיות מוכן עד לחודש אפריל 2014. בשלב הבא יעוצבו מחדש 15 מטוסים מדגם בואינג 777-200s עד לקיץ 2014

פיטר הרטמן, נשיא ומנכ"ל חברת KLM: "אני משוכנע שהעיצוב העכשווי של מחלקת העסקים יתקבל בהערכה רבה ע"י הלקוחות מאחר והוא נותן מענה מקיף יותר לצרכיהם. גם בתקופות של קשיים כלכליים, KLM ממשיכה להשקיע בנוחות המרבית ללקוחותיה. ואני גאה בתוצאה הנהדרת והייחודית הזאת מאחר ובדרך זו, כל אחד מהמושבים במחלקה החדשה שעוצבו ע"י המעצב ההולנדי מוביל Hella Jongerius משקפים את שאיפתנו להעניק לנוסעינו הרגשה חמה ונעימה כמו בבית"

אודות העיצוב החדש של מחלקת העסקים World Business Class
העיצוב החדש של מחלקת העסקים נסוב סביב עקרון מנחה להקנות נוחות ופרטיות לכל אחד מנוסעי המחלקה. המושבים החדשים שיפתחו במלואם למצב שכיבה מאוזן, יציעו נוחות אופטימאלית לנוסע וימוקמו בעמדות מעוצבות, מופרדת ע"י מסכי טלוויזיה, ואשר מבטיחות פרטיות רבה יותר כמו גם שטחי אחסון גדולים יותר. העיצוב החדש יכלול שטיחים חדשים, קישוטי פנל, וילאות, תאורה, שמיכות, כריות וריפוד. כשהמוטיבים המרכזיים לכלל העיצוב מושתתים על מיטב המסורת והשורשים ההולנדיים והמטרה המרכזית להביאם אל העולם הרחב. מספר מושבים במחלקת העסקים יופחת 42-35 על סיפונה של בואינג 747-400.

מעבר מעולם העסקים לבית
העיקרון המנחה של עיצוב החדש הוא להבטיח שנוסעים ירגישו בבית במהלך הטיסה ולהעניק להם תחושה של מעבר מעולם העסקים לבית. על מנת להמחיש זאת בצורה ברורה שולבה המחלקה קשת של גוונים חדשים וחמים כגון: חציל, חום כהה, כחול מידנייט, אפור כהה ועוד ששולבו עם הכחול המוכר של KLM יחד עם דפוסי נקודות דקורטיביים על הפריטים. לעיצוב נצחי ועל זמני.

חדשנות ובר קיימא
כחברה הדוגלת באחריות סביבתית ובמוטיבי ברי קיימא, בבואו לבחור את הרכב העיצוב החדש, Jongerius, חיפש אחר פתרונות חדשים בתוך האפשרויות הזמינות והקיימות לתעשיית התעופה, ולפיכך בחר אספקטים חדשני כמו גם ברי קיימא ששומר על איכות הסביבה וכך למשל, את השטיחים במחלקה יצרו מחלקי מדים ממוחזרים של דיילות KLM.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: