אא

מנכ"ל יאט"א:״ עם רווח של 1.6% מההכנסות לא פלא שחברות תעופה בקשיים״

טוני טיילר דיבר במסגרת הפדרציה הבינלאומית של הטייסים המתקיימת בדבלין. טיילר ציין כי השנה החולפת הייתה הבטוחה ביותר בתולדות התעופה ורק עם אפריקה יש עדיין בעיות כשהמטרה להביא אותה לרמת בטיחות עולמית עד 2015

Shutterstock Shutterstock


בארגון התעופה העולמי יאט"א מודאגים משיעור הרווחיות של חברות התעופה וזאת במקביל להוצאות הגבוהות שיש להן.
מנכ"ל יאט״א , טוני טיילר שדיבר במסגרת הפדרציה הבינלאומית של הטייסים המתקיימת בדבלין, אירלנד דיבר על הנושא המטריד את הארגון .
טיילר אמר בין השאר כי: "אנו מצפים בשנה זו לרווח של 1.6%, 10.6 מיליארד דולר לתעשיית התיירות על הכנסות של 671 מיליארד דולר, וזה אפילו לא מכסה את עלות ההון שלנו. כל חברת תעופה רוצה להגדיל את הפעילות שלה, להוסיף צוות חדש, מטוסים, מסלולים. אבל כמו בכל פעילות מסחרית, חברות תעופה צריכות להרוויח את הזכות לגדול על ידי יצירת רווחים באופן עקבי לאורך זמן, אבל כתעשייה לא עשינו את זה".
טיילר הוסיף כי: " עם שיעור רווח נקי של 1.6% זה לא מקרה שחברות תעופה לא יכולות להתמודד עם כך ופושטות רגל, ראינו מה קרה עם מאלב, ספנייאר וחברות אחרות. הדרך היחידה להבטיח את המשך קיום החברות והתעסוקה היא עם שיפורים מתמידים בפדיון והתרומה של כל העובדים בחברות החל מהמשרד הראשי דרך למי שמוכר כרטיסים, הדלפקים, תחזוקת המטוסים. כדי לקיים את החברות שלנו והתעסוקה שהם מספקים, כולנו צריכים להיות מוכנים להמשיך ולשנות, להתאים וכל הזמן לשפר".
מבחינת הבטיחות בתעופה העולמית, אומר טיילר, כי השנה האחרונה הייתה הבטוחה בתולדות התעופה העולמית, והיה אובדן של מטוס על כל 5 מיליון טיסות."מה שהופך את התעשייה שלנו כל כך בטוחה הוא מחויבותם של כל המעורבים בתחום התעופה, בכל רמה, כדי שכל אחד המעורב בכך דורג שכל טיסה תהיה כבטוחה כפי שהיא יכולה להיות. שלדה, מנוע, ומערכות יצרנים מעניקים לנו מכונות פנטסטיות". אמר מנכ"ל יאט"א והוסיף מסר לטייסים כי:"אתם פועלים במסירות עצומה ובמקצועיות להטיס את המטוסים בבטחה תחת הטיפול ומקצועיות המוקדשים באופן שווה של פקחי הטיסה והרגולטורים בתעשייה שלו". טיילר דיבר על הפער בבטיחות התעופה בין הקורה מבחינת הביצועים במערב לבין אזור אפריקה. יאט"א פועל כדי לצמצם את הפערים הגדולים, והמטרה היא להשיג רמת בטיחות ברמה העולמית באפריקה בשנת 2015 .


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: