אא

נמל התעופה צ'אנגי בסינגפור-נבחר כנמל הטוב בעולם

בפעם הרביעית נמל התעופה של סינגפור נבחר כטוב ביותר ואילו נתב"ג לעומת זאת דורג במקום ה-100

זה כבר הפך לדבר שבשגרה, אבל נמל התעופה צ'אנגי בסינגפור נבחר שוב לנמל התעופה הטוב בעולם לשנת 2013.  בפעם הרביעית הנמל הסינגפורי מוכתר כטוב בעולם, כאשר הפעם האחרונה הייתה בשנת 2010.

חברת "סקייטראקס" כל שנה מדרגת את הנמלים הטובים בעולם, כאשר השנה השתתפו במשאל כ-12.1 מיליון נוסעים בנמלי התעופה השונים בעולם.

בשנה שעברה דורג הנמל בסינגפור במקום ה-2 בעולם, ואילו השנה הגיע למקום השני, נמל אינצ'און בדרום קוריאה שבשנה שעברה דורג כנמל הטוב בעולם. השנה הוא זכה בשלושה פרסים, כאשר זכה גם בנמל הטוב באסיה והשנה עם מצוינות בשירות.

במקום השלישי מדורג השנה נמל סכיפהול ההולנדי שקפץ מקום אחד מהשנה שעברה בה דורג רביעי. במקום הרביעי שדה התעופה של הונג קונג שבשנה שעברה היה שלישי, חמישי נמל התעופה בביג'ין בסין שבשנה שעברה דורג באותו מקום. במקום השישי כמו בשנה שעברה שדה התעופה במינכן גרמניה, שביעי גם בדומה לשנה שעברה שדה התעופה בציריך משווייץ, אותו דבר לשדה התעופה ונקובר קנדה שסיים שמיני כמו אשתקד, למקום התשיעי קפץ שדה התעופה טוקיו ביפן שאשתקד דורג במקום הארבעה עשר, ואת העשירייה נועל שדה התעופה הית'רו לונדון, אנגליה שטיפס מקום אחד מהשנה שעברה.  את רשימת מאה השדות הטובים בעולם, נועל שדה התעופה .... נתב"ג , הממוקם  השנה במקום ה-100 וזאת לאחר  שדורג  אשתקד במקום ה-101 ,מי אמר שאנחנו לא משתפרים בתחום התעופה ? 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: