אל על משיקה -שירות בידוק עצמי לנוסעים הממריאים מנתב"ג
השירות החדש בשיתוף עם רש"ת, מיועד ללקוחות החברה וכולל דלפקי בידוק עצמי מיוחדים בסמוך לדלפקי אל על
אל על משיקה שירות חדש לבידוק עצמי בשדה התעופה.
השירות החדש יאפשר בידוק עצמי גם בטרמינל 3 כאשר בשלב הראשון הוצבו 6 עמדות בידוק עצמי בסמוך לדלפקי אל על.
לברי החברה בהמשך השנה, יוצבו גם דלפקי שליחת כבודה אוטומטיים – כך שכל תהליך הבידוק לטיסה יהיה קצר ובשירות עצמי ובעתיד, שירות הבידוק העצמי בקיוסק יתאפשר בשדות תעופה נוספים בעולם בהם פועלת חברת אל על.
לקוחות אל על יוכלו לבחור בבידוק עצמי מהיר ובסיומו יוכלו ולבחור מושב.
כמו כן, נוסעים שביצעו בידוק עצמי באתר אל על, נהנים מהנחה על סך 15$ עבור כבודה עודפת.
יהודית גריסרו, סמנכ"ל שירות ולקוחות באל על: " אנו מציעים לנוסעים הממריאים מנתב"ג שירות, שיקצר את הליכי הצ'ק אין ומסירת הכבודה בשדה התעופה. השרות החדש מאפשר בראש ובראשונה חיסכון בזמן יקר: מקבלי השירות המבצעים את הליך הצ'ק אין בעמדות הבידוק המיוחדות בשדה התעופה, ינפיקו לעצמם את כרטיס הטיסה ואת תגי הכבודה וימסרו כבודתם בדלפק מיוחד. השירות החדש יקצר את זמן ההמתנה לצ'ק אין ויחסוך לנוסעינו זמן המתנה ".