אא

מנהל המכירות של אוסטריאן איירליינס: ״הקו לתל אביב הוא החשוב ביותר לחברה במזה"ת ״

סטפן לינהרדט ,סיפר כי החברה מעוניינת להרחיב את פעילותה בישראל ותתמודד במכרז להוספת טיסות בקו

|| ||

חברת התעופה "אוסטריאן איירליינס" מעוניינת להרחיב את את קו טיסותיה לישראל וממנה ולכן תתמודד במכרז של ממשלת אוסטריה להוספת זכויות טייס בקו וינה - תל אביב.

״עם חתימת ההסכם וכניסתו לתוקף ממשלת אוסטריה תוציא מכרז לחברות האוסטריות להפעיל טיסות נוספות לישראל. אנו מעוניינים להגדיל את את מספר תדירויותינו לישראל וממנה ונתמודד במכרז״, סיפר הבוקר סטפן לינהרדט, במפגש מיוחד עם עיתונאים הבוקר בתל אביב.

לינהרדט הגיע לתל אביב לרגל השקת קו הטיסה החדש של החברה מווינה לשיקגו ומהווה בשורה והצהרת כוונות של החברה בכיוון "הטרנס אטלנטי" .

לינהרדט, שהינו האחראי גם על הפעילות המסחרית של החברה במזרח התיכון, סיפר "לפספורטניוז": ״הקו לשיקגו הינו בשורה משמחת לטסים מתל אביב לשיקגו בשל הקישור המהיר בין שתי הערים״.

לדבריו חברת אוסטריאן איירליינס מתמקדת כעת בשדרוג צי המטוסים רחבי הגוף, שהיא מפעילה בטיסות ארוכות הטווח מווינה ובפתיחת קווים טרנס אטלנטיים חדשים כחלק מתוכנית הרחבה. החברה תשלים עד ספטמבר את תהליך שדרוג המטוסים רחבי הגוף שלה. ״השדרוג כולל הכנסת מושבים חדישים, הנפתחים למיטות שטוחות עד שני מטר במחלקת עסקים עם מערכות בידור מהמתקדמות בענף.

"נכון להיום ארבעת מטוסי הבואינג 777 כבר עברו שידרגו מתאים והם מופעלים בטיסות לבנגקוק, טוקיו וניו יורק״, הוסיף לינהרדט הבוקר במפגש המיוחד בתל אביב .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: