אא

United Airlines :מיטות בתאי הפרימיום בכל טיסה בינלאומית ארוכת טווח מניו יורק

החברה ציידה 182 מטוסים בתאים חדשים במחלקה הראשונה והעסקים

|| ||

חברת United Airlines הודיעה שהחל מסוף מאי תציע מושבים המתכווננים למיטות אופקיות (180 מעלות) בתאי הפרימיום ומערכות בידור אישי לפי דרישה (VOD בכל טיסה בינלאומית) לטווח ארוך מאזור ניו יורק.

חברת התעופה האמריקאית ציידה 182 מטוסים בינלאומיים בתאים חדשים במחלקה הראשונה United Global First ובמחלקת העסקים United Business First. 

החברה מציעה גם מספר רב של מושבים ייחודיים המתכווננים למיטה אופקית ושל מושבים בעלי מרווח הרגליים המוגדל במחלקת התיירים משלושת נמלי התעופה הגדולים של ניו יורק.

"אנחנו ממשיכים להשקיע בכל היבט של חוויית הנוסע – באינטרנט, בנמלי התעופה ובאוויר", אומר ג'ף פולנד, סמנכ"ל United לשיווק, לטכנולוגיה ולאסטרטגיה.

"אנחנו מספקים כלים אמינים יותר באינטרנט ובטלפונים סלולריים, מתקנים ושירותים מודרניים יותר במסופים, מערכות בידור לפי דרישה (VOD) ומספר גדל והולך של מטוסים ובהם רשת לוויין אלחוטית. בעזרת כל אלה אנחנו פועלים לשמור על מעמדנו בתור האפשרות הטובה ביותר לטיסה באזור ניו יורק".

 השבוע חשפה United את פרטי תכוניותיה לשיפוץ עמדות הרישום לטיסה במסוף C של החברה בנמל התעופה ליברטי בניוארק, בתקציב של 150 מיליון דולר.

השיפוץ יכלול התקנת צגי מידע חדשים למידע על טיסות, פריסת מערכת חדשה של מכונות שיקוף לבידוק מטען ובנייה מלאה של האנגר לתחזוקת מטוסי בעלי מרכב רחב. 

בנוסף  החברה משפרת את טיסות הפרימיום הבין-יבשתיות מנמל התעופה קנדי בניו יורק לסן פרנסיסקו וללוס אנג'לס.

במסגרת השיפוץ יותקנו במטוסי הבואינג 757 מושבים המשתטחים למיטה אופקית בתאי הפרימיום, ואילו בכל המטוס יעמדו לרשות הנוסעים רשת אינטרנט אלחוטית לוויינית ומערכות בידור על פי דרישה (VOD).

עד סוף השנה החברה מתכננת להשלים את שיפוצי כל צי מטוסי הפרימיום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: