אא

דלתא השיקה את טרמינל 4 החדש בשדה התעופה בניו יורק -קנדי

חברת התעופה ורשויות נמל התעופה של ניו יורק וניו ג'רסי השיקו את הטרמינל החדש בנמל התעופה קנדי בניו יורק, בעלות של 1.4 מיליארד דולר

| |

דלתא איירליינס ורשויות נמל התעופה של ניו יורק וניו ג'רסי השיקו את טרמינל 4 החדש בנמל התעופה על שם קנדי.

השלב ראשון של ההשקעה בשדרוג וחידוש הטרמינל הינם בסך של 1.4 מיליארד דולר .

ריצ'רד אנדרסון, מנכ"ל דלתא איירליינס: "לאחר שנים של בניה, יש לעובדי דלתא, ללקוחות דלתא ולתושבי ניו יורק, טרמינל בינלאומי, שהנו המלה האחרונה בתכנון, ואשר הם ללא ספק ראויים לו. זה זמן מרגש לדלתא ולנמל התעופה JFK, והצעד מסמל את ההשקעות שדלתא מבצעת בניו יורק וברחבי העולם. אנו חוגגים היום בזכות העבודה הקשה ומסירות השותפים שלנו בפרויקט, שכוללים את רשות הנמלים של ניו יורק וניו ג'רזי, JFKIAT וקבוצת סכיפהול".

השלב הראשון בשדרוג טרמינל 4 של דלתא, כולל: 9 שערים חדשים ו-7 שערים משודרגים; אזור צ'ק אין חדש, לרבות אזור צ'ק אין ייעודי לברית סקיי טים; אזור בדיקה ביטחונית מרכזית; חנויות חדשות לממכר מזון ומוצרים; טרקלין דלתא סקיי קלאב חדש, המשתרע על שטח של 24,000 רגל מרובע עם מרפסת מרהיבה הצופה למסלול הטיסות, אשר הכניסה אליו תהיה מיועדת רק לנוסעי הפרימיום בטיסות בינלאומיות; מערכת מטען און-ליין לייעול ושיפור הטיפול במטען; מערכת משודרגת של איסוף מזוודות ושליחתם מחדש; ועמדת ביקורת דרכונים חדשה.

הטרמינל החדש הוא אחד מהגדולים בצפון אמריקה, כאשר גם חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק תפעל במסגרתו.

בנוסף לפתיחת הטרמינל החדש, הודיעה דלתא על השלב השני בפרויקט, שיתחיל מיידית, ויכלול תוספת של 11 שערים נוספים באזור B של טרמינל 4. הפרויקט יסתיים ב-2015 ויכלול יחד 27 שערים.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: