אא

מתרחבת: סינגפור אירליינס תרכוש 50 מטוסי A350 XWBs

במסגרת עסקת ענק המוערכת בכ-8 מיליארד דולרים תרכוש החברה 30 מטוסים עם אופציה ל-20 נוספים. מועד השקת המטוס באופן מסחרי: 2014

| |

חברת התעופה הלאומית של סינגפור (סינגפור אירליינס) הודיעה כי תרכוש צי של 50 מטוסים מסוג A350 XWBs.

על פי ההסכם שנחתם השבוע עם ענקית התעופה איירבוס הוסכם כי בשלב ראשון יירכשו הסינגפורים 30 מטוסים עם אופציה לרכישת 20 נוספים, כאשר בין היתר תוכל לבחור החברה באם להשתמש בדגם המטוס הבסיסי (A350-900) או הרחב יותר ((A350-1000. עלות העסקה המשוערת: כ-8 מיליארד דולרים.

"ההכרזה של סינגפור אירליינס על רכישת המטוס מהווה המלצה מרכזית אודות מטוס ה- A350 XWB", סיפר בהתרגשות השבוע ג'ון ליהי, סמנכ"ל התפעול והשיווק של איירבוס, שעות ספורות לאחר ההודעה הרשמית על השלמת העסקה. "ככל שאנחנו מתקרבים למועד הטיסה הראשונה של המטוס, ההיענות כלפיו ממשיכה לגבור, במיוחד עבור הדגמים הרחבים. אנחנו גאים ומאושרים שחברה בסדר הגודל של סינגפור איירליינס הביעה אמון במוצר שלנו".

מטוס ה- A350 XWBs המדובר הינו למעשה מטוס בעל גוף רחב המסוגל לטוס למרחקים ארוכים במיוחד ומאפשר אכלוס של בין 270-350 מקומות ישיבה בשלוש .מחלקות שונות. כמו כן מציינים באיירבוס כי המטוס חסכוני בדלק ב-25% לעומת המטוסים הקיימים נכון להיום בשוק בקטגוריה דומה לו.

ההערכות מלמדות כי נסיעות המבחן הראשונות של המטוס החדש תמראנה כבר בהמשך השנה הנוכחית כאשר באופן מסחרי הוא יחל לפעול במהלך המחצית השנייה של 2014.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: