אא

קובי זוסמן: "צריך להישאר עם רגליים על הקרקע"

מנכ"ל יאט"א בישראל הגיב לפרסום התחזית השנתית להמשך השנה עבור ענף התעופה העולמי בראיון בלעדי ל-"פספורטניוז": "הכיוון חיובי אך הגידול עדיין מזערי"

| |

מנכ"ל ארגון התעופה הבינלאומי בישראל יאט"א (IATA), קובי זוסמן, הגיב היום (שלישי) לנתונים המעודדים כפי שפורסמו אתמול במסגרת וועידת הארגון הבינלאומית בדרום אפריקה בנוגע לתחזית ענף התעופה לקראת שנת 2013.

זוסמן הביע בראיון בלעדי ל-"פספורטניוז" אופטימיות זהירה באשר לעתיד הענף. "צריך להיות אמיתיים. אמנם מדובר בכיוון חיובי, אך הגידול ברווחים עדיין מזערי לעומת התשואות הנמוכות של חברות התעופה. אסור לשכוח כי החברות מתמודדות בתנאים לא פשוטים ומתמודדות עם מכשלות רבות ביניהם הוצאות גבוהות על דלק, עובדים ותחזוקה. מה גם שתעשיית התעופה מושפעת באופן ניכר מהשפעות חיצוניות אשר מסוגלות להוביל לשינויים דרמטיים, בדגש על הפן הכלכלי".

גם באשר לשוק הישראלי מסרב זוסמן לנוח על זרי הדפנה. "כחלק מהמגמה העולמית והאירופאית, גם חברות התעופה שלנו מתמודדות מול מציאות לא פשוטה בלשון המעטה. המציאות הנוכחית מצריכה אותן לערוך התאמות רבות על מנת לצמצמם נזקים והוצאות ועל כן כולם חייבים להישאר עם הרגליים על הקרקע".

האחרון ניצל את הבמה ושיגר מסר למושכי החוטים שבכנסת ואלו המחזיקים בעמדות מפתח בכלכלה הישראלית. "כולי תקווה כי המדינה והרגולטורים יבינו את החשיבות והתרומה העצומה שיש לתעשיית התעופה. חשוב להבין כי תעשיית תעופה חזקה היא קטליזטור לכלכלה יציבה בהיבטים של סחר, תנועות נוסעים וחיבור עם העולם הגלבואלי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: