אא

הבואינג 747-8 של לופטהנזה, מטוס הנוסעים הארוך ביותר בעולם נחת בנתב"ג

"רק נמלי תעופה בודדים באיזור מאושרים להפעלת מטוסים רחבי גוף מדגם זה, והאפשרות להביא את המטוס לביקור, היא הוכחה לפיתוח האדיר שנעשה בנתב"ג,"אמר קרסטן שפר, סגן נשיא לופטהנזה למכירות בדרום מזרח אירופה,המזה"ת ואפריקה

||| |||

הבואינג 747-8 של לופטהנזה, מטוס הנוסעים הארוך ביותר בעולם נחת בנמל התעופה בן-גוריון .

בקבלת פנים מלכותית ששודרה לראשונה בשידור חי באינטרנט "בפספורטניוז" שכללה את טקס התזת המים המסורתי, מטוס הבואינג 747-8 של לופטהנזה "מלכת השמיים", שאורכו 76.3 מטרים, עשה היסטוריה היום כמטוס הנוסעים הארוך ביותר שנחת אי פעם בישראל.

"לופטהנזה גאה, שמטוסה החדיש ביותר, הבואינג 747-8, מסמל תחילתו של עידן חדש בתעופה הישראלית. רק נמלי תעופה בודדים באיזור מאושרים להפעלת מטוסים רחבי גוף מדגם זה, והאפשרות להביא את המטוס הנה, לביקור, היא הוכחה לפיתוח האדיר שנעשה כאן בנמל התעופה בן-גוריון, שער הכניסה של ישראל" אמר קרסטן שפר, סגן נשיא לופטהנזה למכירות ושירותים בדרום מזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, כאשר ירד ממטוס הבואינג 747-8. בדבריו לבכירי ענף הנסיעות, הדגיש שפר את הקשרים ההדוקים בין קבוצת לופטהנזה ותעשיית הנסיעות ותעופה בארץ. "גם תוך כדי הסתגלות למצבים כלכליים משתניים, אנו מתמידים במטרה שלנו לשמש גשר בין העולם לישראל, ובין ישראל לעולם. עתה, עם השקת מטוס זה ועם השקעותינו הרבות במטוסים חדישים, אנו מצעים ללקוחותינו מוצר ייחודי, המייצג ערך משותף שאנו חולקים עם תעשיות רבות בישראל: מחויובותינו להיות חלוצים בתחום החדשנות" הוסיף שפר.

המטוס אשר מופעל אך ורק בטיסות ארוכות טווח מפרנקפורט ליעדי המשך בצפון אמריקה ואסיה ,הינו  דור ההמשך של ה-747 האגדי, ששינה את פני התעופה האזרחית בסוף שנות הששים של המאה הקודמת.למטוס החדש מספר יתרונות אירודינאמיים מובהקים, נוחיות בטיסה, חסכון משמעותי של כ-13% בצריכת דלק והפחתת רמת הרעש בשעת הטיסה בהשוואה למטוסי ה-747 הוותיקים, כמו גם בהשוואה למתחרים.

המטוס רחב הגוף הראשון של לופטהנזה מציע חידושים בשלוש מחלקות השירות חדשות: ראשונה, עסקים ותיירים.

"שילבנו את הצרכים של לקוחותינו בתהליכי הפיתוח של המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים שלנו בטיסות ארוכות טווח, כך שאנו יכולים להציע שירות ומוצר מן המעלה הראשונה, שעונים על כל הדרישות והמאוויים של נוסעינו בטיסות מעל שבע שעות" מסר קרסטן צאנג, מנכ"ל לופטהנזה ישראל.

בסוף האירוע הזמין צאנג את האורחים לבקר במטוס ולהתרשם מהחדשנות של מחלקות השירות החדשות, ולשוחח עם אנשי תכנון המוצר אשר הגיעו עם המטוס לביקור המיוחד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: