אא

החל ממחר קו ישיר ונוסף לשטוקהולם לסקנדינביאן איירליינס

החברה תשיק ממחר קו נוסף לשטוקהולם ומחלקות שירות חדשות בטיסות מישראל

| |

חברת התעופה הסקנדינבית מרחיבה את פעילותה בישראל ותשיק כבר מחר (21/6) שתי טיסות שבועיות לשטוקהולם בירת שוודיה. בכך מספר טיסות החברה אשר החלה את פעילותה בישראל ביוני 2012 עומדות על שש טיסות שבועיות (ארבע לקופנהאגן ושתיים לשטוקהולם).

"סקנדיביאן אירליינס העולמית רואה בשוק הישראלי חשיבות רבה ובעל פוטנציאל", הבהיר אמש (רביעי) סטפן אייכה, מנהל רשת SAS העולמית בפתח דבריו במסגרת אירוע מיוחד לציון שנה לפעילות החברה בישראל. "אנו מרוצים מאוד מהשנה הראשונה ומהביקוש מצד הנוסעים הישראליים והסקנדינביים וההוכחה לכך היא הגדלת התדירויות לקופנהאגן והוספת הטיסות לשטוקהולם הקיץ".

אייכה המשיך לפרוס את משנתו וסיפר על מחלקות השירות החדשות של החברה (SAS GO ו-SAS PLUS) אשר יחליפו את מחלקות התיירים, התיירים אקסטרה והעסקים במטוסים הקיימים. "מחלקות השירות החדשות של SAS תאפשרנה לנוסעים להנות מחווית טיסה נוחה ונעימה יותר החל משלב ההזמנה ועד לטיסה עצמה הן ביעילות, בתנאים גמישים ובמחירים נוחים. 

ומה באשר ל-SAS PLUS (מחליפה את מחלקת העסקים והאקונומי אקסטרה): היא תאפשר מגוון רחב של אפשרויות לנוסעים ביניהם כבודת יד ושתי מזוודות מטען ללא תשלום, ארוחה ומשקאות במטוס, מסלול מהיר בצ'ק אין, גישה חופשית לטרקלין עסקים, אפשרות לצ'ק אין באינטרנט/בסלולרי, הכפלת צבירת הנקודות במועדון היורו-בונוס, אפשרות לשינוי וביטול מועדי הטיסה ללא חיוב ובחירת מקומות ישיבה כבר במועד ההזמנה לצד הנחת ילדים.

גם מנהל SAS בישראל, יקי כהן, התייחס לרפורמות השונות אותן מבצעת החברה. "אני שמח לציין בסיפוק רב כי חזרתה של SAS לישראל ופתיחת הקו לקופנהאגן מחדש עלתה על כל הציפיות. הנוסעים הישראלים ואנשי העסקים מבינים כי סקנדינביה עכשיו קרובה יותר מתמיד ומציעה עבורם שפע של אטרקציות ייחודיות הכוללות ערים יפהפיות, נופים עוצרי נשימה, פעילויות משפחתיות לילדים ואוכל מצויין. זאת כמובן לצד היותן מרכזי עסקים מרכזיים ומשמעותיים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: