אא

בשל תקלה טכנית: מאות נוסעים של דלתא בדרכם לארץ תקועים ב'קנדי'

המטוס ימריא באיחור של 24 שעות, החברה תזיז שתי טיסות מישראל לניו יורק, נוסעים בטיסה: "מרגישים חסרי אונים,הורידו והעלו אותנו מספר פעמים מהמטוס, לא קיבלנו אפשרות להשתכן במלון, שלא לדבר על כך שלמעלה מ-12 שעות לא הכנסנו משהו לפה"

| |

מאות נוסעי חברת התעופה דלתא "תקועים" למעלה מ-5 שעות בשדה התעופה קנדי. הסיבה היא תקלה טכנית במטוס בואינג 747-400, שהיה אמור להמריא ב-24:00 לפי שעון ניו יורק.

הנוסעים, השוהים בשדה התעופה, כועסים מאד על החברה. בשל התקלה ועומס הטיסות המטוס ייצא באיחור של 24 שעות (כלומר, הלילה בחצות לפי שעון ניו יורק) והטיסה מת"א לניו יורק, שאמורה לצאת הלילה ב-00:40 תמריא רק מחר ב-22:00. איחור של כמעט 24 שעות. גם טיסת הלילה של מחר נידחת בחמש שעות, לחמש בבוקר.

בשעה זו ממתינים כאמר עשרות נוסעים על הטיסה, ביניהם הזוג גילה ושמואל טורס שהביעו כעס רב לדבריהם מהתייחסות החברה כלפיהם. "זה ביזיון ושאין כדוגמתו", הבהירו השניים בשיחה עם "פספורטניוז".

"מטוסים יכולים להתקלקל ואפשר לעכב נוסעים, אבל מה שקרה כאן הוא מוגזם. הורידו והעלו אותנו מספר פעמים מהמטוס, לא קיבלנו שום אפשרות להשתכן במלון, שלא לדבר על כך שכבר למעלה מ-12 שעות לא הכנסנו משהו לפה. היחס שלהם כלפי הנוסעים מזכירה מדינות עולם שלישי".

מהחברה נמסר כי התקלה גרמה לשרשרת דחיות ולעומס רב. כמו כן ציינו בחברה כי הנוסעים מטופלים לפי הנהלים והם צפויים לעבור לבית מלון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: