אא

בקונטיננטל איירליינס אופטימים לגבי השנה הבאה

מנכ"ל קונטיננטל איירליינס בישראל, אבי פרידמן, מעדכן כי לחברה היתה שנה מוצלחת ותוכניתה להוסיף טיסה יומית מתעכבת בגלל עיכוב של חברת בואינג באספקת מטוסים: "להערכתי הישראלים ימשיכו לטוס, המצב הכלכלי ישפיע על התיירות הנכנסת".

Shutterstock Shutterstock
אבי פרידמן, מנכ'ל קונטיננטל איירליינס בישראל, קיים היום מפגש עיתונאים לרגל סיום שנת 2008 ודיווח כי, "היתה לנו שנה יוצאת מהכלל, אני אופטימי לגבי השנה הקרובה, להערכתי הישראלים ימשיכו לטוס, המצב הכלכלי ישפיע על התיירות הנכנסת. כשאומרים לאמריקאי יש מיתון אז הוא לא נוסע, גם האירופאים מתייחסים למיתון בצורה שונה מהישראלים".

על פי נתוני רשות שדות התעופה, קונטיננטל איירליינס הטיסה את מספר הנוסעים הגדול ביותר בחודש נובמבר 2008 מבין החברות הזרות: 29,595 נוסעים . אולם נתון זה מהווה ירידה של 4.25% לעומת החודש המקביל ב- 2007, שבו הטיסה החברה 30,911 נוסעים . פרידמן מוסיף, כי "סיימנו מקום ראשון בנובמבר מבחינת החברות הזרות. שנה הבאה אנו חוגגים עשור לפעילות קונטיננטל בישראל, העיכובים של בואינג באספקת מטוסים משבשים את התוכניות שלנו להוספת טיסה יומית. המטוס הגדול של קונטיננטל הוא 777 ונצטרך להמתין שבואינג תפתור את הבעיות. בשנה הקרובה יהפכו המיטות ב- 777 למיטות 180 מעלות, המערכת אודיו וידאו החדשה שלנו היא מהטובות שיש שהופכת את הטיסה לחוויה".

בקשר להחלטה על הורדת דירוג הבטיחות האווירית של ישראל אומר פרידמן, "החלטת ה- FAA לא משפיעה עלינו אבל פוגעת באופן לא צודק באל על ובחברות הישראליות. ההזנחה של רשות שדות התעופה זה בושה למדינת ישראל והיא תוצאה של הזנחה של שנים. חברות ישראליות שיטוסו לארה"ב ולאירופה יתקלו בקשיים חדשים ולא מוצדקים. ההחלטה היא מכה קשה לתעופה הישראלית וזה עצוב מאוד ואני מתבייש שזה קרה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: