אא

"כרטיס הטיסה הזול ביותר לאירופה"

מנהל השיווק של חברת התעופה ההונגרית: "השמיים הפתוחים יעשו טוב לישראל"

| |

יממה לאחר הודעת חברת התעופה ההונגרית "Wizz air" על השקת שלושה קווי טיסה חדשים מנתב"ג לוילנה (ליטא), קלוז'-נאפוקה (רומניה) וקטוביץ (פולין), התייחס הבוקר (חמישי) מנהל השיווק של החברה, דניאל דה קבלהו בראיון בלעדי ל-"פספורטניוז" להרחבת שיתוף הפעולה עם השוק הישראלי.

"זו בשורה חשובה הן לתיירים המבלים בישראל והן לשוק התעופה הישראלי", הבהיר דה קבלהו בפתח דבריו. "גילינו בשנתיים האחרונות בהם התחלנו להפעיל קווים לתל אביב כי מדובר ביעד מבוקש עבור נוסעים ועל כן החלטנו להרחיב את יעדי הטיסה הממריאים ונוחתים ממנה".

האם רפורמת "השמיים הפתוחים" תרמה להחלטתכם?

"מעבר אלינו מדובר בצעד חכם ונכון עבור שוק התעופה הישראלי שימשוך אליכם לא מעט טיסות בעתיד מצד חברות בכל העולם. אני יכול לגלות שאנחנו בהחלט שבעי רצון מהתקדמות הקווים לתל אביב שאנו מפעילים וכי בהחלט נשקול לחיוב בעתיד להוסיף קווים נוספים ליעדים בעלי פוטנציאל רווחי. מעבר לכך, מתוך 35 מדינות בהן אנו מפעילים קווי טיסה, ישראל הייתה אחד היעדים שמשכו את עינינו בצורה הכי מרשימה. לכן, אין לי ספק כי תיתכן אפשרות ריאלית לפיה נרחיב את האחיזה שלנו בישראל".

מהי הייחודיות שלכם לקהל הישראלי?

"איך שלא תסתכל על זה מחירי כרטיסי הטיסה שלנו זולים משמעותית לעומת המתחרות שלנו (כ-250 ש"ח לכיוון אחד). לטעמי מדובר כיום אף בכרטיס הטיסה הזול ביותר המוצע ליעדים באירופה. העצה שלי: הזמינו את הכרטיסים מוקדם ככל הניתן, ככל שתתעכבו עם התהליך כך המחיר יעלה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: