אא

היעד של טורקיש איירליינס: 415 מטוסים עד 2020

ענקית התעופה הטורקית שהפכה לחברה הזרה הגדולה הפועלת בנתב"ג מתכננת להוסיף גם 100 יעדים תוך המשך השליטה בברית סטאר איירליינס

| |

כאשר צורפה בדצמבר 2006 "טורקיש איירליינס" לברית סטאר אירליינס, ספק אם מישהו מבין יתר חברות התעופה העולמיות האמין כי בחלוף שבע שנים היא אכן תהפוך למפלצת תעופתית של ממש, אחרת פשוט קשה להסביר כיצד הוועד המנהל של החברה אישר את אותו צעד אל מול ענקית התעופה הטורקית שהולכת ומתפתחת בקצב מסחרר. ואף טוענת כי היא זו אשר שולטת כיום בברית מבחינת היקפי נוסעים ושאר פעילויות החברה.

על כל פנים, נכון ליולי 2013 הטורקים (פועלים כחברה הזרה הגדולה בנתב"ג) כבר עם הפנים לעתיד ומחזיקים בתוכנית אסטרטגית ברורה עד 2020. "אנחנו ממוקמים במרכז, דבר שהופך את החיבור שלנו לקל יותר מאסיה, אפריקה והמזרח התיכון ולשווקים צומחים באזורים המבוססים כולל אירופה", כך על פי מנכ"ל החברה, ד"ר טמל קוטיל.

האחרון התפנה בנוסף לפרט את יעדי החברה לעתיד בדגש על הוספת יעדים חדשים. "אנחנו נמשיך לגדול ונפעל באגרסיביות רבה לגבי מקומות שונים בעולם. המטרה העיקרית תתמקד בהוספת 100 מקומות חדשים אליהם נוכל לטוס במהלך העשור הבא".

כידוע, מפעילה "טורקיש איירליינס" כיום החברה 230 יעדים בין 103 מדינות. צי החברה עומד בשלב זה על 228 מטוסים ולדברי קוטי מדובר במספר שאינו מספק אותו. "צי המטוסים שלנו כמעט ויוכפל עד 2020 והמטרה תהיה להגיע ל-415 מטוסים". בנוסף ציין קוטיל כי בכוונת החברה לגוון גם את הצי באמצעות הוספת מטוסי דרימליינר, איירבוס 350 במטרה להעניק מענה הן למטוסי צרים ורחבי גוף כאחד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: