אא

טורקיש איירליינס מתרחבת: הזמינה 5 מטוסי בואינג חדשים

ענקית התעופה הטורקית הודיעה על חתימת חוזה להזמנת המטוסים מסוג 777-300ER. עלות העסקה הכוללת: 1.6 מיליארד דולר

| |

טורקיש איירלינס ממשיכה לחלוש על ענף התעופה הבינלאומי. הבוקר (שני) הודיעה חברת התעופה הטורקית כי חתמה על הסכם עם יצרנית המטוסים העולמית בואינג במסגרתה תרכוש חמישה מטוסים מסוג בואינג 777-300ER (טווח מוגדל). עלות העסקה הכוללת: 1.6 מיליארד דולר.

המטוס החדיש מסוגל לשאת עד 386 נוסעים בתצורת שלוש מחלקות. בנוסף הינו מסוגל להגיע עד לטווח מירבי של 14,685 קילומטרים. בכך למעשה מממשים הטורקים את האופציה לרכישת חמישה מטוסים נוספים על פי מתווה הזמנת 15 מטוסים מסוג זהה בדצמבר אשתקד. בכך מסתכמת עסקת החברה עם בואינג ב-20 מטוסים חדשים.

"זוהי השנה השלישית ברציפות בה אנחנו זוכים בתואר חברת התעופה הטובה באירופה וכאחת מהמדורגות הבכירות בעולם", מיהר לטפוח לעצמו על השכם מנכ"ל החברה, ד"ר טמל קוטיל רגע לאחר פרסום הודעת הרכישה. "ביססנו את מעמדנו באמצעות השקעות משמעותיות ונתוני צמיחה במשך השנים וכעת אנו מאמינים כי רכישת המטוסים החדשים יהוו צעד חשוב בהרחבת הצי שלנו לצד העמקת יחסינו עם בואינג".

כידוע, טורקיש אירליינס משרתת למעלה מ-220 ערים בכמעט 100 מדינות שונות על הגלובוס, כאשר צי המטוסים של החברה על 217 מטוסים (בטרם העסקה).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: