אא

עקב עיכוב ממושך: 150 נוסעים העבירו העבירו לילה בנתב"ג

בנתב"ג מתכוונים לא לעבור לסדר היום בעקבות האירוע המביש בו נאלצו נוסעי טיסות חברות הצ'רטרים "אייר קורס" ו-"אייר דולומיטי" לאיטליה להעביר למעלה מ-13 שעות על רצפת טרמינל 3. נציגי החברות הוזמנו לבירור על ידי מנהל נתב"ג שהבהיר: "אשקול את המשך פעילותם בשדה"

| |

נלחמים באיחורים. מנהל נתב"ג, שמואל זכאי זימן אליו הבוקר (רביעי) את חברת ההנדלינג "לאופר" ואת מנהליהן של חברות התעופה "אייר קורס" ו-"אייר דולומיטי" לצורך בירור אחד האירועים החמורים הקיץ בשדה.

האירוע אשר התרחש אתמול (שלישי) בטיסותיהן של שתי החברות המפעילות טיסות צ'רטרים לאיטליה, החל בשעה 01:00 לפנות בוקר, מועד בו היו אמורות הטיסות להמריא ליעדם, אולם בעקבות איחור של המטוסים בנחיתה מאיטליה ובהיעדר צוות חלופי למשמרת צוותי האוויר, נדחו הטיסות בפרק זמן חריג למעלה מ-13 שעות (!)

אם זה לא מספיק, נאלצו 150 הנוסעים המעוכבים להעביר את הלילה על רצפת טרמינל 3, זאת ללא כל אפשרות להלנה בבית מלון. התוצאה: עשרות נוסעים זועמים ומתוסכלים.

בנוסף, מספרים הנוסעים כי גם אלו שביקשו לעזוב את הטרמינל לביתם נענו בשלילה על ידי חברות התעופה, זאת בטענה כי מזוודותיהם הועמסו כבר על המטוסים. 

בסיום הבירור התייחס שמואל זכאי, למקרה בחריפות. "באם לא יספקו מנהלי חברות התעופה הסבר לאירוע המביש בו נשארו רבים מנוסעיהם ללון על רצפת בית הנתיבות למעלה מ-13 שעות, אשקול את המשך פעילותם בנתב"ג". בנוסף, נמסר בהודעת רשות שדות התעופה כי "הטיפול בנוסעים במהלך האירוע אינו עומד בסטנדרטים הנהוגים בנתב"ג".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: