אא

עקב תקלה טכנית: הנוסעים לניו ג'רזי נותרו בישראל

נמשכים שיבושי הקיץ בנתב"ג: טיסת יונייטד אירליינס לניוארק בוטלה עקב אי נחיתתו של מטוס החברה בישראל בשל תקלה טכנית. החברה בתגובה: "מתנצלים על עוגמת הנפש". עוד קודם לכן נרשמו השבוע מספר עיכובים בטיסות צ'רטר שגרמו להמתנה של שעות ארוכות בנתב"ג

|| ||

השבועיים האחרונים בנתב"ג הביאו עימם לא מעט תסכולים ומתחים בעקבות שורה של עיכובים ושיבושי טיסות ומאפיינים את תקופת הקיץ העמוסה.

גם אתמול (שני) לא פסח המצב הנתון על נמל התעופה בן גוריון, הפעם עקב ביטול טיסתה של חברת התעופה האמריקנית יונייטד אירליינס לניוארק שבניו ג'רזי (ארה"ב). ההודעה על ביטול טיסה שהייתה אמורה להמריא מישראל בשעה 16:20 אחר הצהריים הגיעה לנוסעים מספר שעות קודם לכן והולידה לא מעט פרצופים מאוכזבים. הסיבה הרשמית לביטול: תקלה טכנית במטוס הבואינג 777-200 של החברה.

מחברת יונייטד איירליינס נמסר בתגובה: "אכן הטיסה שלנו לניוארק בוטלה בגלל אי הגעת מטוס נגיש קודם לכן לישראל. שירות הלקוחות שלנו בתל אביב דאג לסייע לנוסעים ולספק להם מענה בטיסות חלופיות. אנו מתנצלים בפני הנוסעים על עוגמת הנפש".

זכאי עצבני: "לא אאפשר פגיעה בנוסעים"

מי שנאלץ לעבוד שעות נוספות בשבועות האחרונים הוא מנהל נמל התעופה בן גוריון, שמואל זכאי. הסיבה כאמור: עלייה מדאיגה בכמות השיבושים בלוח ההמראות והטיסות שבשדה.

האחרון שהשמיע בימים האחרונים אמירות נוקבות במיוחד כנגד חברות צ'רטר, ביניהן "אייר דולומיטי" (Air Dolomiti), אייר קורס ואיאגן איירליינס (Aegean Airlines) ואף התריע כי במידה ולא יעמדו בסטנדרטים הראויים, תופסקנה פעילותם בשדה לצמיתות.

אתמול המשיך זכאי להביע את אי שביעות רצונו מפעילות השדה בימים אלו והצהיר. "לא אאפשר פגיעה בנוסעים כדוגמת האירועים שחווינו בשבועיים האחרונים", כך הסביר במכתב תקיף שהגיש לכלל חברות התעופה הפועלות בשדה. "המשך הפעילות של חברות שלא יעמדו בקריטריונים, לא תתאפשר המשך פעילותן בנתב"ג על כל המשתמע מכך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: